آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

رسانه اجتماعی اروندپرس در ادامه ی گسترش فعالیت های خود در تولید محتواهای نوشتاری و پیوند بیشتر با جامعه ی آبادان و خرمشهر ؛ در صدد راه اندازی رادیو اینترنتی می باشد.

radio-arvandpress

 

به گزارش اروندپرس ؛ مهرداد معماری مدیریت این رسانه گفت : رسانه اجتماعی اروندپرس بعنوان رسانه ای غیر خبری که بر تولید محتوای اندیشه بر اساس مقالات و تحلیل ها استئار است بدنبال آن است تا در موضوعات مختلف صدای مردم و مسوولان را نیز از طریق تهیه و تولید برنامه های رادیویی دنبال نماید.

وی گفت : بر این اساس ؛ موضوعات اجتماعی مختلفی برنامه ریزی کرده ایم تا در قالب گفتگو با مردم و نیز مسوولان محترم آبادان و خرمشهر منتشر نماییم. این برنامه ها عمدتا بشکل بسته های گزارشی کوتاه مدت و حداکثر ۵ دقیقه ای تهیه خواهند شد.

معماری با اشاره به انتخابات شوراهای شهر و روستا که در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد گفت : انتخابات مظهر و نماد دموکراسی و آزادی است فلذا بعنوان یک رسانه موظفیم که مردم را از کم و کیف برگزاری انتخابات و نیز معرفی کاندیداهای شاخص برای شوراها آگاه سازیم. به همین منظور ویژه برنامه هایی نیز داریم که کاندیداهای شاخص فرصت معرفی خود از طریق رادیو اینترنتی را نیز داشته باشند.

وی ادامه داد: کاندیداهایی که علاقمند به حضور در این برنامه هستند می توانند با ۰۹۳۳۳۲۷۹۱۸۳ تماس بگیرند تا از شرایط حضورشان در برنامه مظلع بشوند.

گفتنی است رادیو اینترنتی اروندپرس در سایت www.arvandpress.ir  بزودی قابل دسترس خواهد بود.

رسانه اجتماعی اروندپرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی