آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۱
آبان

در راستای تقویت بنیه دفاعی و مقابله با هر گونه تهدید احتمالی و ارتقای سطح آمادگی گردان های تابعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آبادان در تاریخ های ۱۴ و ۱۵ آبان ماه ۹۴ به استعداد شش گردان ؛ رزمایش الی بیت المقدس با نام “مدافعین حرم ” در منطقه عمومی بیمارستان صحرایی علی بن ابی طالب(ع) برگزار خواهد شد.

بعنونی-نژاد

۱۱
آبان

همراه شدن نخستین باران پاییزی و گرده افشانی گیاه کنوکارپوس علت تنگی نفس هزار نفر در آبادان اعلام شد .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ رییس حفاظت محیط زیست آبادان گفت : هنوز به طور دقیق مشخص نشده اما گرده افشانی گیاه کنوکارپوس و یا مورت کویتی علت اصلی ایجاد آلرژی و تنگی نفس در روزهای بارندگی استان خوزستان شده است .

۱_کنوکارپوس-علوی-(۱)

۰۹
آبان

نهم آبان ماه یادآور حماسه سازان دفاع مردمی کوی ذوالفقاری آبادان و دفاع جانانه مردم شهر با دستان خالی برابر دشمن تا بن دندان مسلح است، شهری که حدود یک سال در محاصره بود، ولی هرگز سقوط نکرد.

۸۱۸۱۸۸۳۵-۷۰۲۶۷۰۵۴

۰۷
آبان

جلسه ستاد اربعین شهرستان آبادان در محل فرمانداری ویژه این شهر با حضور برخی مدیران و نمایندگان ادارات به ریاست دکتر شهبازی ؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان برگزار گردید.

۱۲۰۸۸۰۱۶_۹۵۰۵۰۳۴۴۸۳۷۵۴۳۱_۳۴۹۸۱۲۵۱۶۸۴۳۰۷۲۷۶۱۳_n

۰۷
آبان

حضرت حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان با حضور در جلسه هماهنگی مراسم اربعین و استقبال و پذیرایی از زوار حسینی که در محل فرمانداری ویژه آبادان تشکیل شده بود سخنانی ایراد کرد.

۱۲۰۸۸۰۱۶_۹۵۰۵۰۳۴۴۸۳۷۵۴۳۱_۳۴۹۸۱۲۵۱۶۸۴۳۰۷۲۷۶۱۳_n

۰۷
آبان

شهرستان آبادان در جنوب غرب ایران و در نقطه ی صفر مرزی قرار دارد.فرمانداری این شهر ویژه است و فرماندار آن حکم معاون استاندار را دارد.

P1340665

۰۷
آبان

باران نماد طراوت ، پاکی و زیبایی است .به خصوص اولین بارش ها  که از آسمان نازل می شود ، نوید از بین رفتن آلودگی ها و پیام زدوده شدن غبارها از چهره شهر را با خود می آورد.

bazar-ahmad-abad-4

۰۷
آبان

آنچه در دانشگاه های ما معمول شده این است که اساساً دانشجو قبل از اینکه بخواهد اقدام به هر اقدامی اعم از ثبت نام ، انتخاب واحد و شرکت در آزمون پایان ترم و … باید از دالان پرمخاطره! امور مالی بگذرد.

موسسه-آموزش-عالی-اروندان

۰۷
آبان

فرماندار ویژه آبادان از بازگشت پیکر یکی دیگر از جان باختگان آبادانی حادثه منا به کشور خبر داد.

th

۰۷
آبان

شهر آبادان بواسطه پالایشگاه پرآوازه اش در سطح بین الملل جای مناسبی برای بروز و ظهور اندیشه های نو بود از این رو مطبوعات که نشانه ای بر زندگی و پویایی فکر و اندیشه است در این شهر از سابقه ی درخشانی برخوردار است که تیتروار بدان اشاره می کنیم:

فلکه-الفی