آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

کاندیداهای همیشگی

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۸ ب.ظ

arvandpress : جا دارد تبریک بگوییم و خدا قوت به دوستانی که قبل و بعد اسمشان همیشه ((کاندیدای نمایندگی)) و یا ((نماینده ی محترم…در مجلس شورای اسلامی)) پیشوند و پسوند است ودر کل خستگی ناپذیر و جان سخت مشغول ((خدمتگذاری)) در مناصب مختلف و عناوین مختلف به این مردم هستند و همیشه خودشان را با ملت، در صحنه نگه میدارند و از آنجا هم که ما ملت همیشه در صحنه هستیم و دوستان هم از ملت برآمدند پس با یک حساب دودوتا چهار تا حق مسلم دوستان مناصب مدیریتی و کلان از جمله مجلس و … می باشد و لاغیر.صندلی-خالی-نماینده-میبد

اصلا” اینقدر ((شیرین)) است این ((خدمتگذاری)) برای برخی دوستان که رقابت بر سر آن به شدت بالاست و حتی تنه ی قانونی که چه عرض کنم تنه ی غیر قانونی هم مجاز است! اصلا” چه معنی دارد ما که داریم خوب خدمت میکنیم مردم هم به ما رای میدهند با این همه تجربه در مجلس ، صندلی به این گرم و نرم و راحتی را که این همه سال نگه داشتیم و زنبیل گداشتیم و به قول شاعر: خون دل ها خورده ایم… بگذاریم و برویم؟

آقا مگه نگفتند دود از کنده بلند میشه! خوب حتما یه چیزی میدونستند دیگه،حالا طرف تا بخواد بیاد مجلس و چند بار با اوتوبوس از ترمینال جنوب سوار شود و بیاید میدان بهارستان تازه اگر در اتوبوس میله هم گیرش بیاید بگیرد،  خسته و کوفته میرسه مجلس نمیتونه کاری بکنه که! خوب ما میگیم ما با بی آر تی بلدیم چطوری بریم میدان بهارستان، هم زودتر میرسیم هم با انرژی تر!استدلال از این قوی تر چی میخواین ؟

راستی شنیده ایم برخی دوستان از الان در مجلس صندلی خود را رزرو کرده اند و صندلی قبلی خود را هم تحویل کسی نداده اند و منتظر یک مراسم تودیع و معارفه ی جانانه با کلی عکس و دست و هورا هستند تا مراسم پرشکوه تعویض صندلی قبلی را با صندلی جدید برگزار کنند ، حتما قانون اول نیوتون را می دانید دیگر: صندلی ها برای برخی دوستان پر نمی شوند بلکه  از جایی به جای دیگر منتقل می شوند!

حکیم محسن پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی