آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

۵۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱
خرداد

 ما بر اساس نامه ی استعفای ایشان که خطاب به بنده اعلام کرده اند سرپرست مشخص شده و ۱۳ نفر نیز ظاهرا توافق دارند مگر آن که فردا و فرداها دیدگاه ها عوض بشود.

بنا به اخبار موثقی که از شورای شهر آبادان شنیده شد شیرازی شهردار آبادان در نظر دارد طی فردا یا پس فردا کتبا استعفای خود را پس گرفته و به کار خود ادامه بدهد.

شهردار آبادان

۳۱
خرداد

بنده و دوستان از گزارش ابهامات مالی شهردار قانع نشده ایم.تا پرداخت حقوق کارگران و کارمندان محترم شهرداری، امروز در جلسه فوق العاده بررسی استعفای شهردار و تعیین سرپرست حضور نخواهیم داشت.

 در گفتگویی که با خلیل جنامی ؛ عضو شورای شهر آبادان و از مخالفان استعفای شهردار داشتیم ؛ متن نامه ای را در اختیارمان گذاشت که در آن خطاب به رییس شورای اسلامی شهر آبادان دلیل شرکت نکردن در جلسه ی تعیین تکلیف استعفای محمودرضا شیرازی درج شده است. متن نامه از این قرار است:

خلیل-جنامی

۳۰
خرداد

رییس شورا یشتر از این اجازه ندهد پای دیگران از جمله خبرنگاران به این ماجرا باز بشود. اجازه ندهد نمایندگان شهر در این موضوع ورود کنند. اجازه ندهند احدی جز۱۳ عضو شورا و شخص شهردار وارد این ماجرا بشوند. گاهی اطرافیان غیرقابل کنترل می شوند و ناخواسته موضوع ابعادی پیدا می کند که با هیچ ترفند و شگردی نمی توان گره ی خود ساخته را باز نمود.

از زمانی که دوره چهارم شورای اسلامی شهر در آبادان آغاز بکار کرد شکاف بین اعضای این شورا بر سر انتخاب شیرازی بعنوان شهردار شکل گرفت. در این یادداشت تلاش می کنیم با حداکثر عدالت و انصاف دیدگاه خود را اعلام نماییم.

شورای-شهر-آبادان

۳۰
خرداد

مردمانی که از فرصت ها و پتانسیل ها به بهترین شکل استفاده می کنند ، از زندگی بهتری برخوردارند.

مشهور است که چهار چیز قابل بازگرداندن نیستند:
۱-سنگ پس از رها شدن
۲-حرف پس از گفتن
۳-فرصت پس از تمام شدن
۴-زمان پس از گذشتن
البته گاهی اعتماد هم بعنوان پنجمین مورد به این لیست اضافه می شود بدین معنی که اگر از دست برود ، قابل بازیابی نخواهد بود و این لیست می تواند با افزودن مواردی دیگر طولانی تر شود.

فرصت-سوزی

۳۰
خرداد

رئیس شهرک‌های صنعتی آبادان گفت: شرکت «آبایسک» که در شهرک صنعتی آبادان دارای سه واحد تولیدی است در نمایشگاهی در آلمان تحت عنوان گیفا ۲۰۱۵ حضور دارد.

 رضا صلبوخی اظهار داشت: یکی از شرکت‌های فعال در شهرک صنعتی آبادان در نمایشگاه گیفا ۲۰۱۵ آلمان حضور دارد.

gifa2015

۲۹
خرداد

بنا به مشاهدات نگارنده تا به الان ( ۱۲:۳۰ روز جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴) همچنان آب شور است و غیر قابل مصرف !

شوری آب آبادان زیاد و غیر قابل تحمل شده است. حتا از حوصله ی دستگاه های تصفیه خانگی هم بیرون است و کاری از آن دستگاه های نیم میلیونی بر نمی آید.

آب-آبادان

۲۹
خرداد

مجاهد خذیراوی که در سال ۸۰ با محرومیتی سنگین در فوتبال مواجه شده بود، می‌گوید کار خاصی نکرده و تنها به عنوان یک پسر ۱۶ ساله به یک جشن تولد رفته است ولی معتقد است که گویی او باید قربانی می‌شد تا حساب دست دیگران بیاید.

مجاهد خذیراوی که در سال ۸۰ با محرومیتی سنگین در فوتبال مواجه شده بود، می‌گوید کار خاصی نکرده و تنها به عنوان یک پسر ۱۶ ساله به یک جشن تولد رفته است ولی معتقد است که گویی او باید قربانی می‌شد تا حساب دست دیگران بیاید. این گوشه‌ای از حرف‌های مهمی است که مجاهد خذیراوی در دل دارد. او بار دیگر ماجرای حضور در یک مراسم تولد را بازگو می‌کند و می‌گوید باید قربانی می‌شد تا حساب کار دست دیگر فوتبالی‌ها بیاید. او در گفت‌وگوی اختصاصی با ما حرف‌های بسیار جالبی می‌زند.

مجاهد-خذیراوی

۲۹
خرداد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان از راه اندازی مجدد سیستم تصفیه خانه بیمارستان طالقانی در این شهر خبر داد.

سید احمد موسوی آزاد بیان کرد: این تصفیه خانه پساب مدت زمان زیادی فاقد عملکرد مناسب بود و تقریبا به صورت غیرفعال درآمده بود.

بیمارستان طالقانی

۲۹
خرداد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آبادان از جریمه و محکومیت یک کشتارگاه در این شهر خبر داد.

سید احمد موسوی آزاد گفت: کشتارگاه آبادان به علت رعایت نکردن مسائل زیست محیطی جریمه و محکوم شد.

کشتارگاه آبادان

۲۹
خرداد

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: منابع مالی که وارد شهرداری می شود بیت المال است و نباید فردی از این منابع به عنوان اهداف سیاسی خود استفاده کنند.

حمید حنظل عیدانی در نشست خبری با خبرگزاری ها اظهار کرد: شهردار آبادان گفته بود این شهر را به صورت خرابه تحویل گرفته و به گلستان تبدیل کرده که این اظهارات صحیح نیست.
دکتر-عیدانی