آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه شهرستان آبادان طرح های در دست اجرای این شهرستان برای رونق و توسعه پایدار را تشریح کرد.

'عزیرالله شهبازی'  در خصوص طرح های در دست اجرای این شهرستان در راستای تحقق توسعه پایدار و رونق همه جانبه به تسطیح دایک مرزی و ساخت پارک ساحلی که برای نخستین بار در شهرستان در حال اجراست، برگزاری جشن ها و مناسبت های مختلف در راستای ارتقاء نشاط اجتماعی را از برنامه های دولت برای این شهرستان عنوان کرد.


وی همچنین به تشکیل هفت کمیته شهرستانی و کارگروه های مرزی به همت استاندار خوزستان و دبیری فرماندار اشاره کرد و گفت:این کمیته ها با هدف جامع بهبود وضعیت رفاهی مرزنشینان فعالیت می کند.

شهبازی گفت:پیگیری تکمیل زیرساخت های مسکن مهر شهرستان، دریافت مجوز احداث دستگاه آب شیرین کن با تولید 50 هزار مترمکعب در شبانه روز که مکانیابی احداث صورت پذیرفته و بزودی قطعات آن نصب می شود را از برنامه های در دست اقدام در آبادان بیان کرد.

معاون استاندار خوزستان از راه اندازی بازارچه مرزی اروندکنار و برنامه ریزی برای خرید کالای مورد نیاز دستگاه ها از بازار داخلی شهرستان، استفاده از پیمانکاران محلی و استخدام نیروه با شرط بومی بودن به عنوان اصول نقشه راه استانداری خوزستان بیان کرد.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان همچنین، خدمات رسانی به مناطق خارج از محدوده منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند را خواستار شد

وی با بیان وجود حدود 70 روستا و دو شهر خارج از محدوده منطقه آزاد، تأمین اعتبار لازم برای تکمیل طرح فاضلاب آبادان و تأمین اعتبار تکمیل طرح آبرسانی شهرستان را زا راهبردهای آینده توسعه در این خطه بیان کرد.

شهبازی همچنین، تکمیل و تجهیز بیمارستان اروندکنار و ساخت بیمارستان نفت و تأمین اجتماعی را یادآور شد و گفت: تکمیل احداث استادیوم پنجم مهر و تأمین سرمایه در گردش 74 واحد صنعتی غیر فعال در شهرک های صنعتی 1 و 2 آبادان در محدوده منطقه آزاد از اقداماتی است که درحال پیگیری و اجراست.

شهبازی همچنین با تاکید بر تأمین اعتبار راه اندازی طرح هزار و 200 هکتاری پرورش میگو و اجرای فاز دوم پالایشگاه این شهر، اضافه کرد:لازم است از مشارکت بخش خصوصی توانمندی نیز در این بخش ها استفاده شود.

نظرات  (۱)

  • احمدرضا حفیظی
  • در مورد زمین شهری آبادان و تخلفات گسترده در آن گزارشی تهیه کنید .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی