آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

۲۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

۳۱
فروردين

متاسفانه چندوقتی است جریان منحرف فکری درصدد هستند تا با بهره گیری از تمام توان رسانه ای خود حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و بیت ایشان را مورد هجوم گسترده قرار بدهند.

همین آقایانی که امروز خون شهدا و مصائب خانواده ی شهدا را مستمسک خود قرار داده اند و در سخنرانی هایشان به آیت الله هاشمی رفسنجانی حمله می کنند یادشان رفته که  حضرت آیت الله روزی روزگاری مرد شماره یک حلقه ی یاران امام (ره) بوده است و تا مادامی که امام زنده بودند همواره مورد وثاق ایشان بودند تا جایی که در آن جلسه ی مهم و معروف خبرگان رهبری ؛ ایشان به معنای تام و در معنا ولایتمداری و سرباز انقلاب بودن را برای چندمین بار به اثبات رساندند.

49621_187

۳۰
فروردين

با توجه به اظهارات شجاعانه ی زویدات و اظهارات یسری خلف دریس و ایضا گفته های پیش تر حمید حنظل عیدانی و خلیل جنامی به نظر می رسد پروژه ی استیضاح شیرازی در حال کلید خوردن می باشد. استیضاحی که اگر منجر به برکناری شیرازی بشود وی می تواند از آن بعنوان فرصتی طلایی در تبلیغات زودهنگام انتخاباتی استفاده کند.

در حالی که موضوع  استیضاح دکتر (مهندس) شیرازی شهردار آبادان از سوی شورای شهر چند صباحی نقل مجلس این و آن بود و در حالی که اعضای شورای شهر آبادان به دو گروه موافق و مخالف  عملکرد شیرازی تبدیل شده اند ؛ شجاع زویدات ؛ نایب رییس این شورا که پیش از این در صف موافقان شیرازی قرار داشت در گفتگو با خبرگزاری مهر در آبادان تلویحا عملکرد شهردار را زیر سوال برده است و همانی گفته که پیش از این گروه موسوم به مخالفان شیرازی ( گروه ۵ نفره)  می گفتند.

شهردار آبادان

۲۸
فروردين

به نظر می رسد تجمعات تا به امروز صورت گرفته تغییر در عزم دولتمردان تدبیر و امید نداشته و اقدامی در جهت برآورده سازی مطالبات فرهنگیان شریف کشور نداشته است.

 همه ساله با فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم شاهد برگزاری همایش ها و جلسات متعددی در آبادان هستیم. این مراسمات کلیشه ای در حالی برگزار می گردد که در تمامی آن ها اصل از یاد برده شده و صرفا به حواشی پرداخته می شود.

 

18_8602110074_L600

۲۷
فروردين

با مصوبه هیئت وزیران، مطالبات شرکت تولید نیروی برق آبادان از دولت با بدهی های شرکت ری نیرو و شرکت اقتصاد مفید به دولت، تهاتر می شود. این سه شرکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هستند.

با مصوبه هیئت وزیران، مطالبات شرکت تولید نیروی برق آبادان از دولت با بدهی های شرکت ری نیرو و شرکت اقتصاد مفید به دولت، تهاتر می شود. این سه شرکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هستند.

IMAGE634959951098676465

۲۷
فروردين

شورای شهر آبادان چه در دوره سوم و چه در دوره ی چهارم مطلوب ترین میزان مشارکت با شهردار و تیم وی را داشته است بنابراین آن دسته که قلم می زنند و بدنبال آن می باشند که بگویند رییس شورا با شهردار مشکل دارد و غایبین اولین جلسه ی علنی شورا بنا به آن اختلاف حاضر به حضور در جلسه نشده اند همان هایی هستند که چند ماه گذشته نوشتند مهندس شیرازی و حجت الاسلام ابراهیمی پور(امام جمعه آبادان) با یکدیگر اتحاد بستند تا با بیشترین آرا برنده ی انتخابات باشند!

شورای اسلامی شهر آبادان  در اولین جلسه ی علنی خود نشان داد که استقلال عمل ندارد.

شاید بیان کردن این موضوع به مزاق خیلی خوش نیاید و روی ترش کنند اما واقعیتی انکار ناپذیر است که شورای شهر آبادان به دو دسته تقسیم شده اند.

 

abadan-shora

۲۶
فروردين

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: تحصیلات بیش از ۷۰ درصد نیروهای شهرداری آبادان زیر دیپلم است و اگر می خواهیم توسعه روی دهد اولویت توسعه باید از نیروی انسانی باشد.

حمید حنظل عیدانی شامگاه سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: موضوع اشتغالزایی در بخش خدمات شهری از برنامه ریزی های شورای اسلامی شهر آبادان است و در حال حاضر مراجعات زیادی از سوی مردم در این خصوص صورت می گیرد که اشتغال از بیشترین درخواست های مردم است.

926401_160

۲۴
فروردين
معلمان اهوازی صبح امروز در مقابل ساختمان مرکزی آموزش و پرورش خوزستان تجمع صنفی برگزار کردند و خواهان توجه بیشتر مسئولین به مشکلات معیشتی خود شدند.
یکی از معلمین حاضر در اجتماع در گفتگو با رهیاب اظهار داشت: این اجتماع معلمان در اهواز همگام اجتماع صنفی معلمان در سراسر کشور برگزار شده است این صنف وابسته به هیچ حزبی نیست و فقط دنبال احیاء حقوق معلم هاست.
 
2628_709
۲۴
فروردين

مشکلات معیشتی فرهنگیان از جمله مواردی است که آموزش و پرورش، دولت و مجلس می‌توانند برای رفع آن دست در دست هم دهند و این موضوع را برای همیشه مرتفع کنند.

 معلمان، فرهنگیان و کارمندان شاغل در آموزش و پرورش کشور حجم عظیمی از نیروی انسانی دولت را تشکیل می‌دهند که در راستای انسان‌سازی، تمدن‌سازی و آینده‌سازی کشور در تلاش هستند.

926401_160

۲۴
فروردين
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید براینکه حداقل افزایش حقوق فرهنگیان شاغل و بازنشسته درسال ۹۴ باید بیست درصد تعیین شود، گفت: اجرای نظام رتبه بندی معلمان برای رفع تبعیض و اجرای عدالت و ایجاد انگیزه در فرهنگیان ضروری است.

محمد مهدی زاهدی درنامه ای به رئیس‌جمهور خواستار افزایش حقوق فرهنگیان شاغل و بازنشسته درسال ۹۴ به میزان بیست درصد شد.

20

۲۳
فروردين

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان از سازمان منطقه آزاد اروند خواست تا در راستای استانداردسازی فضاهای آموزشی در این شهر گام بردارد.

حمید حنظل عیدانی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبادان در محل سرسرای اجتماعات اداره آموزش و پرورش این شهر اظهار کرد: منطقه آزاد اروند به عنوان یک ظرفیت بسیار خوب و مناسب برای شهرهای آبادان و خرمشهر باید در فراهم‌سازی شرایط و امکانات به شکل استاندارد اقدام کند.

IMG09394624