آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

دکتر عامر کعبی غیرقابل مصادره شدن است

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۲۷ ق.ظ

دکتر عامر کعبی نماینده ی منتخب مردم آبادان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که با اقتدار بعنوان کاندیدای برتر در بین ۳۲ کاندیدای موجوذ در این حوزه انتخاباتی به مجلس راه یافته است.

دکتر عامر کعبی غیرقابل مصادره شدن است

مواضع ایشان در خصوص جناح ها و جریانات سیاسی کاملا مشخص است و چند ماه پیش از انتخابات با هوشیاری در گفتگو با اروندپرس تاکید کرده بود که به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست و تمایلی به قرار گرفتن در لیست های موجود سیاسی ندارد بنابراین تلاش جریانات حاضر در اعلام گرایش سیاسی ایشان صرفا گمانه زنی بوده و با هدف جبران ناکامی های خود در این انتخابات است.

در فضای مجای نیز پس از مشخص شدن آرای مردمی و پیروزی قاطع دکتر عامر کعبی و متعاقب آن دکتر جلیل مختار ؛ برخی از طرفداران دیگر کاندیداها در خور فهم و شخصیت خود اقدام به انتشار شایعاتی با محوریت ناپاک بودن آرای دو کاندیدای پیروز نموده اند که بی شک اینگونه بداخلاقی ها در حافظه ی مردم خواهد ماند و مستقیما در نتیجه ای که در دور دوم  رقم خواهد خورد تاثیر شگرف خواهد داشت.

با عنایت به شناختی که از دکتر عامر کعبی داریم ایشان را فردی مستقل و متعهد می شناسیم و قطعا ایشان نخواهد گذاشت که جایگاه مردمی اش دستخوش مصادره شدن به نفع جریانی خاص بشود.

دکتر عامر کعبی اینک نماینده ی قاطبه ی مردم آبادان است و آرای خود را نیز از ساکنان همین حوزه اخذ نموده و یقینا مرعوب تهدیدات جریان زیاده خواه موجود نخواهد شد و به عهدی که با مردم آبادان و اروندکنار و چوئبده بسته است پایبند خواهد ماند.

نظرات  (۳)

  • محمدهادی قربانی
  • با عرض ادب واحترام سلام خسته نباشید جناب اقای دکتر کعبی، اینجانب محمدهادی قربانی.فرزند اکبر با شماره کارت ملی ۲۴۴۰۰۷۶۲۸۷٫من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم، ولی بعلت مشکلات مالی و اجاره نشینی نمی توانم ازدواج کنم.

    مدتی هم هست،مصالح ساختمانی گران شده و خشکسالی و حتی کار کارگری هم نیست، من نیز فن خاصی بلد نیستم جز کارگری، اطرافیانم هم توان مالی ندارند کمکم کنند ازدواج کنم، تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد.

    خواهشمندم اگر امکان داره به من کمک مالی کنید ازدواج کنم و بهتر زندگی کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکلی بزرگ شده، اگر حتی یه کمک کوچکی اندازه اجاره خونه به من کمک کنید،یه مشکل بزرگ من حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری بیام بگم.

    خیلی ممنون و متشکرم از زحمات شما.شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶۴۷۷٫ مجبور نبودم شماره عابرم نمیفرستادم. شماره عابر بانک رفاه (۵۸۹۴۶۳۱۵۳۵۹۸۹۰۸۱) بنام محمدهادی قربانی.

    تو راخدا کمک کن.موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله(خیلی دوست داشتم شهریور ازدواج کنم ولی نشد بخاطر مشکلات مالی ،اگر مشکلاتم حل بشه بعد ماه محرم و صفر ازدواج میکردم)
    نا پاک بود رای شان .
    آبودان شهر وفاست !! 

    http://khabis.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی