آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

واگذاری غرفه های بازارچه مرزی اروند صورت پذیرفت

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۳ ب.ظ

با حضور شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه، جلسه اعلام واگذاری غرفه ها و دفاتر تجاری بازارچه مرزی اروند برگزار شد.

P1400735

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان، شهبازی در این نشست به اشاره به نهایی شدن تمامی مراحل کار و استقرار دفاتر تجاری در هفته آینده در این بازارچه گفت: با توجه به تخصیص اعتبار عرضه، آماده هستیم که کار صورت بگیرد.در همین خصوص کارگروهی تشکیل شد که بر اساس شماره گذاری غرفه ها و اعلام تقاضای متقاضیان تا روز یکشنبه هفته ی آینده قرارداد واگذاری دفاتر نهایی شود، تا تجار و بازرگانان محترم بتوانند کار خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: در همین جلسه بازرگانهایی بودند که اعلام کردند در صورت انعقاد قرارداد، سریعاً کار خود را به جهت واردات کالا آغاز خواهند کرد.

شهبازی ضمن تأکید استاندار محترم خوزستان را بر ارتباط بازارچه مرزی با کل شهرهای استان افزود: تعاونی ها و مراکز اقتصادی شهرهای استان نیز می توانند با گرفتن مجوزهای لازم واردات خود را از طریق این بازارچه صورت دهند.

وی در ادامه افزود: جهت راه اندازی هر چه سریعتر بازارچه، حمایت های قانونی لازم از تجار صورت می پذیرد.

قرار است در بازارچه مرزی اروند کالاهای وارداتی لوازم خانگی با ۵۰ درصد معافیت مالیاتی و مواد غذایی با ۱۰۰ درصد معاف از مالیات روبرو شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی