آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

۳۰ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۷
مهر

پیش از آغاز بحث مفتخریم و خرسند که تکنولوژی ای گفتگو محور و ارتباطی نظیر واتساپ موجب شده که  مردم در گروه های مختلفی که درست می کنند حضور یابند و بی هیچ واهمه ای و حتا خودسانسوری حرف هایشان را بزنند.

۶۶۸۴_۶۳۵۷۲۵۱۳۹۹۹۳۸۵۰۳۶۵_s

۲۷
مهر

فیلمبرداری مستند فلافل آبادان به کارگردانی علی شهابی از مستندسازان مطرح کشوری در آبادان به پایان رسید.

مستند-فلافل-آبادان

۲۷
مهر

صبح  دیروز مانور پاکسازی مناطق جرم خیز آبادان که توسط فرماندهی انتظامی این شهرستان تدوین شده بود با حضور شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان برگزار شد.

P1410035

۲۷
مهر

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت:بیمارستان صحرایی امام علی(ع) این شهر با همکاری دستگاه های ملی و استانی به مرکز پایلوت پدافند غیرعامل در حوزه مدیریت بحران کشور تبدیل می شود.

۸۱۸۰۴۰۷۳-۷۰۲۴۰۸۲۴

۲۷
مهر

یک هیات عزاداری بر اساس سنت دیرینه، در دهه نخست محرم روزانه ۱۰ هزار پرس غذای نذری در مدارس و هیات های عزاداری شهرستان های آبادان و خرمشهر توزیع می کند.

۸۱۸۰۳۶۷۳-۷۰۲۴۰۲۴۷

۲۷
مهر

مهم ترین مباحث موجود در جمع های خانوادگی ؛ آینده ی کودکان است. این که کودکان ما در شرایط مناسبی رشد کنند و در آینده موجبات افتخار خانواده و جامعه و در نهایت کشور را رقم بزنند.

وفور نهادهای فرهنگی در آبادان ؛ همان قصه ی سنگ بزرگ علامت نزدن است. حتا مدارس آبادان نیز فاقد امکانات مناسب و به روز برای رشد کودکانمان هستند چه رسد به فعالیت های فوق برنامه.

بازی تفکر کودک است. لابد شما هم با این جمله ی نشاط آور روبرو شده اید و یا احیانا در برخی جلساتی که منطقه آزاد اروند منت گذاشته و با دعوت از کارشناسان امر به رایگان پیشکش خانواده های آبادانی و خرمشهری می کند شرکت کرده اید.

قصد نداریم استخوان لای زخم نبود تفکر فرهنگی در آبادان و خرمشهر بگذاریم ولی وظیفه ی خود می دانیم که انذار بدهیم. داد بزنیم و از مسوولان به اصلاح مراکز فرهنگ محور آبادان و خرمشهر بپرسیم که چکار می کنید؟

فرهنگ سازی و تقویت باورهای اجتماعی بر خلاف بسیاری محورها و موضوعات دیگر نیازمند بسترهای مناسب و حرفه ای است.کودک آبادانی و خرمشهری حق دارند از کانون پرورش فکری برخوردار باشند که استاندارد باشد. دارای برنامه باشد. و از همه مهم تر صاحب داشته باشد متولی داشته باشد و البته متولی آن سواد لازم را داشته باشد.

تصویر زیر فارغ از آنکه در کدام شهر گرفته شده است تلخ است.قطعا این دانش آموز کوچولو شاید نتواند بی عدالتی اجتماعی را املا کند اما با چشمان آگاه خود آن را می فهمد.

IMG-20151018-WA0009

۲۲
مهر

پیکر مطهر امین باوی مبتهل برتر و عضو گروه تواشیح باقرالعلوم آبادان که در فاجعه منا به دیدار حق شتافت، پس از گذشت ۳ هفته از این فاجعه فردا ۲۳ مهرماه در آبادان تشییع و در جایگاه ابدی آرام می‌گیرد.

۱۳۹۴۰۷۲۲۰۰۰۰۴۰_PhotoL

۲۲
مهر

قطار برنامه خندوانه در اوج پربیننده بودن بدلیل آغاز ماه محرم و پس از آن صفر ؛ موقتا از حرکت ایستاد.

جناب-خان

۲۲
مهر

با حضور شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه، جلسه اعلام واگذاری غرفه ها و دفاتر تجاری بازارچه مرزی اروند برگزار شد.

P1400735

۲۲
مهر

مجتمع تجاری تندیس آبادان صبح امروز پلمپ شد.

پلمپ