آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

۰۹
فروردين
مردم خوزستان به افراطیون رای ندادند
 
ریس شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استان خوزستان گفت: مردم خوزستان به اصولگرایان افراطی رای ندادند.
 
محمد کیانوش‌راد  با اشاره به وضعیت انتخابات در خوزستان گفت: اکثر کاندیداهای شناخته شده و رای‌آور ما، توسط هیات‌های اجرایی و شورای نگهبان ردصلاحیت شدند و در شرایط دشواری به انتخابات ورود کردیم. نماینده اهواز در مجلس ششم با بیان اینکه شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استان خوزستان به آیین‌نامه نحو معرفی کاندیدا‌ها پایبند بوده است، متذکر شد: اگر در حوزهٔ شهرستان، دوستان اصلاح‌طلب از کسی به صورت اجماعی و حداکثر حمایت کردند یا ترجیح دادند سکوت کنند و کاندیدایی معرفی نکنند، ما نیز به‌‌ همان نظر عمل کردیم.

 

او افزود: در چهار حوزه یعنی، شوشتر، ایذه، دشت آزادگان و مسجد سلیمان به دلیل رد صلاحیت کاندیداهای اصلاح‌طلب و عدم امکان رقابت، ما از کاندیدایی حمایت نکردیم و سکوت کردیم اما در شش حوزه یعنی دزفول، شوش، اندیمشک، شادگان، خرمشهر، آبادان، با توجه به نظر اصلاح‌طلب‌‌ همان شهر‌ها، افرادی را به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلب معرفی کردیم

۰۹
فروردين

دکتر عامر کعبی نماینده ی منتخب مردم آبادان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که با اقتدار بعنوان کاندیدای برتر در بین ۳۲ کاندیدای موجوذ در این حوزه انتخاباتی به مجلس راه یافته است.

دکتر عامر کعبی غیرقابل مصادره شدن است

مواضع ایشان در خصوص جناح ها و جریانات سیاسی کاملا مشخص است و چند ماه پیش از انتخابات با هوشیاری در گفتگو با اروندپرس تاکید کرده بود که به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست و تمایلی به قرار گرفتن در لیست های موجود سیاسی ندارد بنابراین تلاش جریانات حاضر در اعلام گرایش سیاسی ایشان صرفا گمانه زنی بوده و با هدف جبران ناکامی های خود در این انتخابات است.

در فضای مجای نیز پس از مشخص شدن آرای مردمی و پیروزی قاطع دکتر عامر کعبی و متعاقب آن دکتر جلیل مختار ؛ برخی از طرفداران دیگر کاندیداها در خور فهم و شخصیت خود اقدام به انتشار شایعاتی با محوریت ناپاک بودن آرای دو کاندیدای پیروز نموده اند که بی شک اینگونه بداخلاقی ها در حافظه ی مردم خواهد ماند و مستقیما در نتیجه ای که در دور دوم  رقم خواهد خورد تاثیر شگرف خواهد داشت.

با عنایت به شناختی که از دکتر عامر کعبی داریم ایشان را فردی مستقل و متعهد می شناسیم و قطعا ایشان نخواهد گذاشت که جایگاه مردمی اش دستخوش مصادره شدن به نفع جریانی خاص بشود.

دکتر عامر کعبی اینک نماینده ی قاطبه ی مردم آبادان است و آرای خود را نیز از ساکنان همین حوزه اخذ نموده و یقینا مرعوب تهدیدات جریان زیاده خواه موجود نخواهد شد و به عهدی که با مردم آبادان و اروندکنار و چوئبده بسته است پایبند خواهد ماند.