آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

کم تر از یکسال پیش محمد حویزاوی با رای اکثریت شورای چهارم شهر پس از یک دوره ی ناموفق در شهرداری خرمشهر ؛ با چند ماه دوندگی و نامه نگاری و متوسل شدن به نمایندگان و …. به اتاق شهرداری آبادان مشایعت و  با اختیارات تام بعنوان شهردار آبادان منصوب شد.

به گزارش اروندپرس؛ حویزاوی از همان روزهای اول گفت که آبادان را کلان شهر می داند لذا نوع برنامه ریزی های من از نوع برنامه ریزی برای کلان شهرهاست که احتمالا منظور ایشان از کلان شهر همان تجاربی بود که در سال های قبل تر در شهرداری اهواز و بعنوان شهردار مناطق و مسوولیت های وی در آن شهرداری بوده است. شهردار تازه نفس آبادان رمز موفقیت خود را دیپلماسی تعاملی با دیگر نهادها و ادارات شهر اعلام کرد و رسما گفت که مشکل عمده ی آبادان نیز همین است. یعنی نبود رابطه ای تعریف شده بین ادارات و نهادهای مستقر در شهر که البته شهرداری هم جزیی از همان مجموعه است.

حویزاوی در گفتگوی مشروح تلویزیونی خود در مهرماه ۱۳۹۵ گفته بود که در حوزه شهرداری روال را اینگونه قرار خواهد داد که در شبانه روز حداقل ۱۶ ساعت برای مردم کار کنیم. او در آن گفتگوی تلویزیونی اولویت اول خود را بهسازی فضاهای شهری و حذف نخاله های ساختمانی در سطح شهر عنوان کرد. او گفت که وضعیت روشنایی شهر را در حد اهواز و تهران انجام خواهم داد!

شهردار آبادان در مهرماه ۹۵ از طریق رسانه سیمای محلی آبادان گفت : چند روز پیش با یکی از شهروندان صحبت می کردم و ایشان گفت بخاطر وضعیت شهر قصد مهاجرت از آبادان را دارم و من به او گفتم یک سال به ما فرصت بده آن وقت وضعیت شهر را ببین!

شهردار آبادان قول داده بود که وضعیت ساماندهی فضای سبز ساحل بهمنشیر که به گفته ی ایشان رها شده است را تا پیش از آمدن میهمانان نوروزی سر و سامان دهیم. او قول داد که از نظر زیباسازی ؛ مبلمان ؛ نورپردازی و فضای سبز ساماندهی خواهیم کرد و تمام این موارد در بودجه عمرانی سال ۹۵ شهرداری آبادان لحاظ شده است.

حویزاوی در مهرماه ۹۵ گفته بود : فقط در یکی دو منطقه شهرداری برخی کارگران اضافه کاری شان سه چهار ماهی است که پرداخت نشده و من در کوتاه ترین زمان جبران خواهم کرد.

شهردار آبادان با اعلام شماره تلفن خود از مردم شهر خواسته بود که کمبودها و انتقادات خودشان از شهرداری را مستقیما به شهردار منتقل کنند.( ۰۹۱۶۱۱۸۷۹۴۲)

گفتنی است محمد حویزاوی در بامداد روز ۲۲ تیرماه ۱۳۹۵ با ۱۰ رای موافق از ۱۳ رای ماخوذه در شورای شهر آبادان ؛ بعنوان شهردار آبادان انتخاب شده بود.

رسانه اجتماعی اروندپرس

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی