آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۱
آذر

مدت زمانی است که شهرداری شهرستان آبادان طرحی تحت عنوان «شهردار محله» را کلید زده است که بنا بر آن هر محله ای یک فرد امین و تلاشگر را به عنوان نماینده و در اصطلاح شهردار محله بر می گزیند که پیگیر مسایل و مشکلات محلی ایشان گردد .

untitled-1

۲۱
آذر

آدم ها را می توان دسته بندی کرد. مثلا آدم ها دو دسته اند، سه دسته اند و ….
تعداد دسته ها را فعلی که درباره آن بحث می شود مشخص می کند. از نظر فعل قابل بحث این متن، آدم ها دو دسته اند یا کلا مرتب اند یا هپلی.

۲۴۷۳۷۷

۲۱
آذر

یک دفعه در خلوت تنهائی ام متوجه شدم که بعضی از آدم ها جلد زرکوب دارند و بعضی دیگر جلد ضخیم و عده ای هم جلد نازک. برخی از آدم ها با کاغذ کاهی داخلی چاپ می شوند و بعضی هم با کاغذ خارجی مرغوب، بعضی از آدم ها مثل قصه هزار و یک شب هستند که هر کسی داستانی در باره شان می گوید و عده ای هم ترجمه شده اند.

washcloth

۲۱
آذر

رزمندگان؛ایثارگران و خانواده معظم شهدای آبادان خواستار انتقال مزار شهید دریاقلی سورانی به آبادان شدند.

 

رزمندگان؛ایثارگران و خانواده معظم شهدای آبادان طی نامه ای خطاب به خانواده شهید معزز و معظم دریاقلی سورانی خواستار پیگیری انتقال مزار آن شهید بزرگوار که معروف و مشهور به «ناجی آبادان» می باشد شدند.

متن این نامه که در اختیار رسانه اجتماعی اروندپرس قرار داده شده است خطاب به بازمندگان بویژه خانواده محترم شهید دریاقلی سورانی می باشد :

۲۱
آذر

بولتن جامع و کارشناسی شده ی عمران و آبادی شهرهای آبادان ؛ خرمشهر ؛ مینوشهر؛ اروندکنار و چوئبده را می توان اوج مسوولیت پذیری یکی از شهروندان جوان آبادانی دانست که بی هیچ چشمداشتی حاصل ماه ها مطالعه و تحقیق خود را رایگان در اختیار مسوولان و برنامه ریزان مناطق یاد شده قرار داده است.
capture

۲۱
آذر

رضا خدری روزنامه نگار پیشکسوت که ۴۸ است در عرصه مطبوعات و رسانه فعالیت دارد در بررسی موانع بیمه روزنامه نگاران، مسائل صنفی، مشکلات و چالش های مطبوعات ؛ به رسانه اجتماعی اروندپرس چنین اظهار نموده است.

 

۸۲۲۶۹۷۴۴-۷۱۰۹۷۱۸۲

۲۱
آذر

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان برای دومین سال پیاپی هدف تیم فوتبال صنعت نفت را فقط ماندن در لیگ اعلام کرد!!

 

۲۰۱۶۱۰۲۹۱۳۹۳۲۱۴۵۱۸۰a

۰۸
آذر

از صبح که از خواب بیدار می شویم تا نیمه شب که پلک بر هم می زنیم شبکه های اجتماعی پر تعداد در آبادان موج منفی ایجاد می کنند.

 

manajemen-organisasi

۰۸
آذر

همه ی ما کم و بیش با شرح وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی آشنا هستیم و البته همگان نیز می دانیم که شخص نماینده بویژه در شهرستان ها یک سری وظایف نانوشته ی دیگری هم دارند که از جمله ی آنها مشارکت در پروسه ی عزل و نصب های حوزه انتخاباتی خود می باشد.

untitled-1

۰۸
آذر

خبر ممانعت از حرف زدن یک نماینده محترم مجلس موجی از انتقادات را در داخل کشور ایجاد کرده است. فارغ از مباحث جناحی و سختگیری های بعضا یک طرفه در برخورد با چهره های منتسب به جریان میانه رو و اصلاح طلب ؛ سلب آزادی بیان ماجرایی دیگر است که باید بدان توجه کرد.

%d9%85%d8%b7%d9%87%d8%b1%db%8c