آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

حفط حرمت و شان انسان ها بالاترین است

دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۰ ب.ظ

خبر ممانعت از حرف زدن یک نماینده محترم مجلس موجی از انتقادات را در داخل کشور ایجاد کرده است. فارغ از مباحث جناحی و سختگیری های بعضا یک طرفه در برخورد با چهره های منتسب به جریان میانه رو و اصلاح طلب ؛ سلب آزادی بیان ماجرایی دیگر است که باید بدان توجه کرد.

%d9%85%d8%b7%d9%87%d8%b1%db%8c

نکته پر اهمیت در این اتفاق و اتقاقات سریالی مشابه ؛ توجیهات عجیب و غریب برخی صاحبان و تریبون داران است. تا جایی که خطیب جمعه شهر چمران ماهشهر به صراحت گفته است :مجلس به جای موضع‌گیری در مورد یک نماینده نسبت به موضوع ملی و میهنی تمدید ۱۰ ساله تحریم‌ها توسط کنگره آمریکا واکنش و عکس‌العمل نشان دهد.

البته قطع به یقین ایشان و شاید هم همفکرانشان در جریان نباشند که مجلس محترم در خصوص این موضوع عکس العمل نشان داده است منتها این که بین آن و این چه رابطه ای وجود دارد که اگر بدان ورود شد این یکی آسیب می بیند و بالعکس در عجبیم.

حفظ حرمت و شان تمامی انسان ها بویژه شهروندان قانونی جمهوری اسلامی ایران به نص صریح قانون غیرقابل انکار است ضمن اینکه آن نماینده ای که اجازه ی حرف زدان پیدا نکرده بخاطر نماینده بودنش مطابق قانون دارای یک سری امتیازاتی هم هست.

این که رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان به خود اجازه می دهد که این نماینده را با ادبیات دون شان خطاب قرار بدهد رویه ی خوب و مناسبی نیست و با آموزه های دینی ما نیز سازگار نمی باشد.

نگارنده معتقد است ادامه ی وضعیت عبور از اخلاق و  استفاده ی ابزاری از تریبون ها ؛ نوعی دهن کجی و ناسپاسی به امنیت موجود در کشور می باشد.

با نگاهی به وقایع و اتفاقات در کشورهای حول و اطرافمان و ناامنی گسترده ی آنان ؛ و امنیت مثال زدنی درون کشور عزیزمان ؛ اینگونه مباحث جانب دارنه و کاملا سیاسی و خطی آسیب فراوانی بر این امنیت پایدار می زند که نشست سریع تر قوای سه گانه با یکدیگر را ضروری تر می نماید.

رسانه اجتماعی اروندپرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی