آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

آزمون اربعین حسینی سنگ محک مدیران آبادان

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ب.ظ

جلسه ستاد اربعین شهرستان آبادان در محل فرمانداری ویژه این شهر با حضور برخی مدیران و نمایندگان ادارات به ریاست دکتر شهبازی ؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان برگزار گردید.

۱۲۰۸۸۰۱۶_۹۵۰۵۰۳۴۴۸۳۷۵۴۳۱_۳۴۹۸۱۲۵۱۶۸۴۳۰۷۲۷۶۱۳_n

به گزارش اروندپرس ؛ در ابتدای این جلسه ؛ شهبازی با بیان شمه ای از کیفیت تعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری در خصوص آماده سازی استقبال از اربعین حسینی در استان خوزستان ؛ از مدیران دوایر دولتی و نیز صنایع آبادان نظیر پالایشگاه و پتروشیمی و ایرانول خواست که برای ایفای نقش در منطقه ی شلمچه و برگزاری هر چه باشکوه تر اربعین حسینی و خدمت به زواری که عازم عتبات عالیات هستند تلاش بیشتری بنمایند.

وی اظهار داشت: بنا به توصیه کارشناسان ؛ تصمیم بر آن شده تا هر کدام از نهادها و واحدهایی که نیازمند حضورشان در ایجاد تمهیدات مناسب آن ایام هستیم ؛ کمک مالی نمی خواهیم و در عوض معادل ریالی که اعلام میشود خدمات ارائه دهید.

دکتر شهبازی در ادامه با اشاره به فرمایش شهید چمران که گفته وقتی شیپور جنگ نواخته شود فرق بین مرد و نامرد، تشخیص داده می شود. ادامه داد: باید همه ی ما کمک کنیم تا این اعتقادات راستینی که وجود دارد تقویت بشود.

وی افزود : با هماهنگی های بعمل آمده قرار شده در خاک عراق نیز برخی خدمات توسط شهرداری آبادان به زوار عزیز ارائه بشود.

معاون استاندار با قدردانی از مجموع کارهایی که اداره راه و شهرسازی آبادان طی این مدت در مرز شلمچه انجام داده ؛ این کارها را مجاهدت خاموش نامید و گفت:با تلاش این اداره ؛ موکب آبادان در شلمچه همانند مردم آبادان درخشان است و امیدوارم که با همت شما مسوولان ؛ در ایام پرشور اربعین بتوانیم خدمات شایسته ای به زوار و عزاداران حسینی در نقطه صفر مرزی ارائه نماییم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی