آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

علی شهابی مستند فلافل آبادان را ساخت

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۵۱ ب.ظ

فیلمبرداری مستند فلافل آبادان به کارگردانی علی شهابی از مستندسازان مطرح کشوری در آبادان به پایان رسید.

مستند-فلافل-آبادان

علی شهابی مستندساز این فیلم در خصوص این مستند گفت:فیلم فلافل آبادان، مستندی اجتماعی است که به بررسی زوایای کمتر پرداخته شده در خصوص فلافل غذای محلی آبادان می پردازد.
کارگردان فیلم های عینک ریبن، نسل و نون و آتش با بیان جزییات بیشتر این فیلم، ادامه داد:تدوین این مستند نیز آغاز شده است و تلاش می کنیم فیلم یادشده تا دو ماه آینده کامل شود.
شهابی گفت:در این فیلم مستند، علاوه بر صحنه های نمایشی با شهروندان آبادانی در جمع کسبه و بازاریان در خصوص موضوع فیلم نیز صحبت شده است.
این هنرمند مستنساز در خصوص چرایی پرداختن به موضوع فلافل در آبادان، تصریح کرد: به عقیده من آبادان و آبادانی همیشه موضوعات و حرف های ناگفته، شیرین و جذابی را برای گفتن دارد که سعی دارم با تولید آثاری اجتماعی و تلویزیونی به آنها بپردازم.
وی اکبر اودود، بهرام افروز و امین جوکار را بازیگران این مستند معرفی کرد و افزود:مجید مستعلی به عنوان صدابردار و امیر هدایتی نیز دستیار تصویر این فیلم هستند.
مستند فلافل آبادان به سفارش سیمای مرکز آبادان ساخته می شود.
شهابی پیش از این نیز، سابقه حضور جشنواره های فیلم متعددی همچون فیلم های ورزشی میلان ایتالیا، سینما حقیقت، فیلم کوتاه تهران ، فیلم رشد و صنایع دستی خوزستان را در پرونده کاری خود دارد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی