آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

خبرنگاران متری چه کسانی هستند؟

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ق.ظ

برخی مشاغل در جامعه ی ما خطرناک هستند مثل معلمی مثل خبرنگاری ! تعجب نکنید توضیح خواهم داد.

بچه ها در مدرسه درس می خوانند و معلمان وظیفه ی تدریس به آنان را دارند. بچه ها نمایندگان رسمی خانواده ها در محیط مدرسه هستند بنابراین مدرسه را می توان مشتی دانست نمونه ی خروار.کیفیت جامعه را می توان در مدارس جستجو کرد و معلمان ؛ مشاهده گران این مدل اجتماعی.

۲۵_۸۷۰۸۲۷۱۶۴۱_L600

در مدل اجتماعی مدارس انواع و اقسام نمایندگان اقشار جامعه حضور دارند از نمایندگان اقشار و طبقات کاملا متفاوت اقتصادی ؛ فرهنگی ؛ علمی گرفته تا فرزندان مسوولان از یقه سفید گرفته تا کت و شلواری ؛ از مردمی گرفته تا آن هایی که فقط رنگ و لعاب مردمی دارند …

خبرنگاران مثل معلمان هستند و بالعکس

خبرنگار اگر بخواهد بخوبی وظیفه اش را انجام بدهد باید به سراغ تک تک اقشار و طبقات برود و خبرنگار اختصاصی نشود. خبرنگار باید خبرنگار باشد نه عریضه نویس این و آن از یقه سفید گرفته تا آدم دست به جیب !

معلم هم اگر می خواهد معلم بماند باید که همه ی دانش آموزان را به یک چشم ؛ به یک ادبیات بنگرد و ارتباط برقرار کند.معلمی که مخاطب خاص داشته باشد معلم نیست که ملای خانگی است.

شغل حبرنگاری را به خبرنگارانی تبریک می گوییم که برای مردم و از مردم می نویسند ؛ و مراتب اعتراض و انزجار خود را خطاب به خبرنگارانی اعلام می کنم که بابت هر متر خبر خود پول می گیرند و براستی نام آنان را باید که خبرنگار متری نهاد.

پایگاه خبری و اندیشه اروندپرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی