آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

خانه تکانی یر به یر در باشگاه صنعت نفت آبادان

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۵ ب.ظ

باشگاه صنعت نفت آبادان برای آغاز لیگ یک با ۱۰ بازیکن به توافق رسید و با ۱۰ بازیکن فصل گذشته خود قطع همکاری کرد و در واقع یر به یر شد.

arvandpress : جهانگیر عسکری، مجید خدابنده‌لو، حسین کوشکی، جواد ضیغمی، مقداد قباخلو، سعید شیرازی، صادق گشنی، قاسم اکبری، رحیم زهیوی و طالب ریکانی ۱۰ بازیکنی هستند که فصل آینده در دیگر تیم‌های لیگ یکی و لیگ برتری وارد زمین می‌شوند.نفت

البته تیم نفت آبادان امسال از دو بازیکن جدید رونمایی می‌کند؛ رضا یزدان دوست و سجاد برخورداری ۲ بازیکن خوزستانی هستند که در تیم نفت نوین آبادان بازی می‌کردند و امسال توسط سرمربی پرتغالی زردپوشان در تیم نفت آبادان حاضر می‌شوند.

مجتبی ممشلی، محمد شادکام، امین متوسل زاده، محمود تیغ نورد، جعفر بذری، امیر ذلیکانی، احسان عبدی و سعید قدمی هم ۸ بازیکنی غیر بومی هستند که امسال با نفتی‌های آبادان به توافق رسیدند و در لیگ جدید برای این تیم پا به توپ می‌شوند.

تیم نفت آبادان در صورتی که تا روزهای پایانی لیگ گذشته امیدوار به صعود به لیگ برتر بود؛ با کسب چند نتیجه ضعیف به مقام چهارمی گروه ب این رقابت‌ها بسنده کرد.

در فصل گذشته لیگ دو تیم خوزستانی حاضر بودند که یکی از انها به لیگ برتر و دیگری به لیگ دو سقوط کرد و با توجه به سقوط نفت مسجدسلیمان امسال در لیگ آزادگان دو نماینده دارد که هردو زرد پوش و نفتی هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی