آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

شهردار آبادان استعفای خود را پس گرفت

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۶ ق.ظ

 ما بر اساس نامه ی استعفای ایشان که خطاب به بنده اعلام کرده اند سرپرست مشخص شده و ۱۳ نفر نیز ظاهرا توافق دارند مگر آن که فردا و فرداها دیدگاه ها عوض بشود.

بنا به اخبار موثقی که از شورای شهر آبادان شنیده شد شیرازی شهردار آبادان در نظر دارد طی فردا یا پس فردا کتبا استعفای خود را پس گرفته و به کار خود ادامه بدهد.

شهردار آبادان

در همین رابطه طی تماسی با دکتر عیدانی رییس شورای شهر آبادان از صحت و سقم این خبر جویا شدیم که گفتگوی زیر را ملاحظه می فرمایید:

ـ آقای عیدانی آیا شما بعنوان رییس شورای اسلامی شهر آبادان خبر مربوط به پس گرفتن استعفای آقای شیرازی را تایید می فرمایید؟

ـ با سلام به شهروندان عزیز آبادانی و شما در نیوزآبادان ؛ سید فیاض موسوی رییس شورای شهرستان و عضو شورای شهر آبادان در حضور من و آقای شهبازی فرماندار محترم اعلام کرد شهردار از،استعفایش منصرف شده . بنده هم گفتم مکتوب به شورا وصول نشده ،و صرفا پیامی از سوی خانم سمیرا کردی زاده دیگر عضو شورا که گفته به هیچ وجه دیگر موافق رفتن شهردار نیستم .

ـ پس این احتمال وجود دارد؟

ـمن هم فکر می کنم همین طور باشد.

ـ آیا فردا یکشنبه جلسه فوق العاده بررسی استعفای شهردار برگزار می شود؟

ـما فردا ساعت ۱۱ جلسه داریم اما فوق العاده نیست و جلسه ی عادی شوراست.

ـ اگر شیرازی انصراف خود را از استعفایی که تقدیم شورا کرده بود اعلام کند چه اتفاقی می افتد؟

ـ اتفاقی خاصی رخ نمی دهد و ایشان به کارشان ادامه می دهد ضمن این که اگر شهردار باقی بماند نفع آن برای شهر بیشتره و شهرداری هم از حاشیه سیاسی و برخی کیسه بدستان و افراد سود جو که بدنبال ایجاد چنین شرایطی بودند نجات می یابد.

ـ شنیده بودیم طرحی برای استیضاح ایشان داشته اید.

ـ کار و برنامه ما که به صلاح نظام و شهر و مردم ما است بدون تاثیر از هیچ طیف سیاسی و نظر احساسی دنبال می شود ،والبته بعضی ها که شرایط را بر وفق مراد نمی بینند در فضای مجازی فقط ذهن شما عزیزان را مشغول می کنند .

ـ سوال منو پاسخ ندادید. آیا در صورت ادامه کار آقای شیرازی ؛ طرح استیضاح با توجه به ابهامات مالی که از سوی دکتر جنامی رسانه ای شده بود برقرار خواهد بود؟

ـ استیضاح حق قانونی است و برای کسی که از مسیر انجام درست وظیفه اش خارج می شود باید اجر شود و ممکن است نتیجه نگیرد چون نیاز به اجماع نظر دارد.

ـ از اینکه پاسخگو بودید تشکر می کنم.

– بنده هم از شما و دوستان رسانه ای قدردانی می کنم که با جدیت و حساسیت موضوعات شهر را پیگیری می کنید و این نکته را هم یادآور می شوم که گر استدلال و منطق و مشاوره درستی ازجو عمومی شهر و نخبگان به شخص شهردار محترم منتقل می شود بهتر است همراه تدبر و تعقل و راستی آزمایی باشد و تصمیم بگیرد .چون ایشان همیشه چه برای شهردار شدن و چه برای مجلس رفتن می گویند عده کثیری ازمردم می خواهند وی در کسوت نمایندگی شهر باشد و  دیگر آن که  ما بر اساس نامه ی استعفای ایشان که خطاب به بنده اعلام کرده اند سرپرست مشخص شده و ۱۳ نفر نیز ظاهرا توافق دارند مگر آن که فردا و فرداها دیدگاه ها عوض بشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی