آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

اخبار و وعده های مسوولان آبادان در خرداد 93

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ب.ظ

پایگاه خبری و تحلیلی  آبادانی ها طی خرداد ماه ۱۳۹۳ خورشیدی با درج ۱۱۶ خبر ؛ تحلیل و مقاله در خدمت شما همشهریان عزیز بود.اینک بر آن شدیم تا نگاهی بکنیم به مهمترین خبرها و نیز وعده های داده شده توسط مسوولان در خرداد ۹۳٫

تشکیل شورای اجتماعی فرهنگی در آبادان

سید محمد مولوی

۳۶۰ روز پیش به نقل از سید محمد مولوی  معاون سیاسی و اجتماعی وقت فرمانداری ویژه آبادان از تشکیل شورای اجتماعی فرهنگی شهرستان آبادان خبر دادیم. ایشان در نخستین جلسه  این شورا گفت: آئین نامه داخلی تشکیل شورای اجتماعی فرهنگی از سوی اداره کل امور اجتماعی استانداری تدوین و در اختیار فرمانداریها و به تبع آن اعضای این شورا قرار گرفته است. مولوی با بیان اینکه این جلسه در راستای شروع به کار شورا، تبیین کمیته های تخصصی و شرح مختصری از کارکرد گروه ها تشکیل شده است، اظهار کرد: کارگروه ها باید به طور ماهانه جلسات خود را برقرار کنند. وی با اشاره به تشکیل شش کمیته در این شورا از کمیته های کاهش آسیبهای اجتماعی (با ریاست بهزیستی)، ازدواج آسان، تحکیم خانواده و کاهش طلاق(اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی)، ارتقای نشاط اجتماعی(تربیت بدنی)، ارتقای امنیت اجتماعی(بسیج)، همبستگی و هویت اسلامی و ملی(سازمان تبلیغات اسلامی) و تقویت انضباط اجتماعی و قانون گرایی(نیروی انتظامی) به عنوان شش کمیته یاد شده نام برد. وی خطاب به اعضای شورای اجتماعی و فرهنگی شهرستان گفت: اعضایی که در جلسات حضور نمی یابند و یا پیگیری امور نیستند مراتب برای اطلاع و اقدام به مدیران کل آنان در استان گزارش می شود.

عملیات برداشتن دایک مرزی در ساحل اروند رود آغاز شد

اروند

۳۶۱ روز پیش خبر دادیم که عملیات برداشتن دژ مرزی در ساحل اروند رود به منظور استفاده تفریحی و گردشگری مردم از ساحل زیبای اروند و انجام امور صیادی و تجاری با حضور استاندار خوزستان، فرماندار ویژه آبادان و جمعی از مسوولان استانی و محلی آغاز شد.شهبازی فرماندار ویژه آبادان در آن مراسم گفت: به همت و پیگیری های انجام شده از سوی استاندار خوزستان و فرمانداری ویژه آبادان، مدیرکل مرزی کشور با استقرار در خوزستان و آبادان موارد را از نزدیک بررسی و موافقت خود را برای برداشتن دایک مرزی در ساحل اروند رود اعلام کرد.

احداث پارک ۲۰ هکتاری خلیج فارس در ساحل اروندرود

دایک مرزی حاشیه اروندرود

در ۳۶۱ روز پیش نوشتیم که شهرداروقت آبادان با اشاره به آغاز عملیات برداشتن دایک مرزی اروندرود گفت: پس از برداشتن این دایک، پارک ۲۰ هکتاری در حاشیه اروند رود براساس توافق صورت گرفته با قرارگاه کربلا ساخته می شود.شیرازی گفت: در مرحله نخست، ۱۰۰ متر ابتدایی دژ پاکسازی می شود تا دسترسی مردم به اروندرود آسان گردد.

بازارچه مرزی در اروندکنار ساخته می شود

عباس ساکی

۳۶۱ روز پیش نوشتیم عباس ساکی  بخشدار وقت اروندکنار گفته است : به منظور تسهیل در مراودات مرزی با کشور عراق بازارچه مرزی در اروندکنار ساخته می شود و با هماهنگی صورت گرفته قرار است شرکت تعاونی ناجا با ایجاد امکانات و زیرساخت های لازم در بازارچه مرزی اروندکنار مشغول به کار شود.

طرح هر شهروند آبادانی یک ناظر

حمید عیدانی

۳۶۹ روز پیش حمید حنظل عیدانی رییس وقت کمیسیون اقتصادی شورای شهر آبادان و رییس فعلی این شورا گفت : به دلیل وسعت کاری، امکان نظارت کافی و وافی بر همه امور در خصوص حیطه اختیار شورای اسلامی شهر میسر نیست و برای این منظور پیشنهاد «هر شهروند آبادانی یک ناظر» را مطرح شده است.وی اضافه کرد: از جمله اهداف این طرح، استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای تقویت بُعد نظارتی، ارائه خدمات بهتر، سریع‌تر و با کیفیت بالاتر است که باید به آنها اهتمام ورزیم و در همین راستا تلاش می‌کنیم که اطلاعات مردمی در خصوص پروژه‌های اجرایی اعم از پروژه‌های شهرداری و سایر پروژه‌ها که توسط آنها رصد می‌شود را جمع‌آوری کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی