آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

کاندیداتوری عبدالله کعبی با چه طعمی است؟

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۴ ب.ظ

عبدالله کعبی آمده تا برنده ی مسابقه انتخاباتی باشد.تلاشی که طعم حمایت شش دونگ از منطقه آزاد اروند دارد و شاید همین موضوع موجب بشود که آرای شهری او به شدت کاهش یابد.

بالاخره عبدالله کعبی کهنه کار ترین مستاجر خانه ملت دست به کار شد و با تقدیم استعفای خود به مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند ؛ رسما برای ورود به میدان انتخابات اعلام آمادگی کرد.

نیوز-آبادان

نکته حائز اهمیت در این اقدام عبدالله کعبی آن است که ایشان صرفا از مقام رسمی خود بعنوان قائم مقامی سازمان منطقه آزاد اروند بوده و ایشان همچنان در ساختمان این سازمان حضور خواهد داشت منتها از این پس با نام « مشاور مدیرعامل».

با این احوال به نظر می رسد بزودی باید منتظر عکس العمل سه نماینده ی فعلی آبادان یعنی آقایان دهدشتی ؛ سعدون زاده و انصاری باشیم و البته انتظار می رود عکس العمل انصاری ؛ پر سر و صداتر از سایرین باشد.

اگر در رابطه با ادامه همکاری کعبی با منطقه آزاد اروند اعتراضی صورت بگیرد این شائبه نیز صورت خواهد گرفت که وضعیت پست مشاور بودن انصاری در پالایشگاه و نیز مشاور بودن سعدون زاده در وزارت علوم چگونه خواهد بود.

به هر صورت عبدالله کعبی آمده تا برنده ی مسابقه انتخاباتی باشد.تلاشی که طعم حمایت شش دونگ از منطقه آزاد اروند دارد و شاید همین موضوع موجب بشود که آرای شهری او به شدت کاهش یابد.

پایگاه خبری ـ تحلیلی آبادانی ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی