آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

بازارچه مرزی آبادان بزودی به‌بهره‌برداری می‌رسد

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ب.ظ

مدیر بازارچه‌های مرزی خوزستان گفت: بازارچه مرزی آبادان به زودی با ۵۰ غرفه بهره‌برداری می‌رسد.

محمدرضا صفاییان اظهار کرد: بازارچه مرزی آبادان با همکاری شرکت نفت در حال بازسازی است. این شرکت، انباری در ساحل رودخانه اروند را به ساخت این بازارچه اختصاص داده است.

arvand-2801-mm

وی افزود: جهت حمایت و تامین معیشت هر چه بهتر مرزنشینان، امسال علاوه بر ساماندهی بازارچه‌های مرزی فعلی، چندین بازارچه زمینی و دریایی دیگر در مرزهای استان فعال می‌شود.

صفاییان خاطرنشان کرد: بازارچه اروندکنار ظرفیت توسعه و اشتغال جدیدی در مرز استان محسوب می‌شود که اکنون در حال تجهیز آن جهت بهره‌برداری هستیم.

وی ادامه داد: بازارچه شلمچه براساس تفاهم‌نامه‌ای که چند ماه گذشته بین استانداران خوزستان و بصره منعقد شد، ساماندهی می‌شود و ما برای ساماندهی این بازارچه آمادگی داریم اما منتظر همکاری طرف عراقی نیز هستیم.

مدیر بازارچه‌های مرزی خوزستان با اشاره به ساخت بازارچه‌های جدید در مرزهای خوزستان خاطرنشان کرد: اخیرا از سوی فرمانداران شوش و هویزه درخواست‌هایی مبنی بر ساخت بازارچه شده است که ما در حال اخذ مجوز برای ساخت این بازارچه‌ها هستیم. در صورت همکاری طرف عراقی این دو بازارچه تا پایان امسال راه‌اندازی خواهند شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی