آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

آقای انصاری ؛ منطقی باشید

سه شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۰ ق.ظ

جبهه گیری های انصاری در قبال کاندیداهای احتمالی ورود به مجلس نیز در نوع خود شنیدنی است.کل کل های ایشان با عبدالله کعبی و  شیرازی جالب توجه است.

محمد سعید انصاری یکی از سه نماینده ی محترم آبادان در خانه ملت است که تندروی های کلامی و عملی وی مسبوق به سابقه است. وی در جریان بازدید مسوولان آبفای خوزستان از محل زادگاهش (اروندکنار) اعتراض خود به روند انجام پروژه های زیربط را با سیلی زدن به گوش یک مسوول نشان داد . وی در موضوع نطق علی مطهری نماینده ی محترم تهران در مجلس نیز با برخورد قهری و مچاله کردن کاغذ نطق ایشان خبرساز شد.

resized_230251_467

انصاری در بیان مشکلات حوزه ی انتخابیه ی خود نیز با تندی و خشونت عمل می کند . گویا گمان کرده برای اثبات خدمتگزاری اش به مردم راهی جز این شیوه های لبریز از عصبانیت وجود ندارد.

جبهه گیری های انصاری در قبال کاندیداهای احتمالی ورود به مجلس نیز در نوع خود شنیدنی است.کل کل های ایشان با عبدالله کعبی و  شیرازی جالب توجه است.

در این که نماینده ی شهر باید سر زبان داشته باشد خیلی خوب است اما این که  در برخی جاها که منافع حکم کند و سرزبانی از خاطر برود چندان خوشایند نیست. مثلا ایشان در نقد منطقه آزاد اروند و یا شهرداری آبادان کم نمی گذارد اما درباره ی پالایشگاه  سکوت می کند. ایشان در بیان مشکلات مردم اروندکنار و ایضا آبادان ؛ پر سر و صداست اما درخصوص رفع این مشکلات و اقداماتی که صورت داده خبری در دست نیست!

این نماینده ی محترم بهتر است بداند ادبیات کلامی وی بگونه ای باشد تا مستمسک این و آن قرار نگیرد. برای مثال در جریان جلسه بررسی مشکلات گازکشی آبادان اظهار می کند: «در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس بودم و برای چند نقطه کشور که گاز نداشتند پیگیری هایی را انجام دادم که اکنون این شهرها از نعمت گاز بهره مند شده اند.»

این خیلی خوب است که ایشان از فرصت به دست آمده برای معرفی توانمندی ها و اخلاص کاری خود استفاده می کند اما در همین جلسه می گوید: «در آبادان تشکیلاتی مانند شهرداری وجود دارد که شهردار، مدیر است و هرکاری را که شخصا علاقه داشته باشد را انجام می دهد.» در قطعا ایشان خواسته متلک بگوید چون شهرداری نه تنها در آبادان که در همه ی شهرهای ایران وجود دارد و بی شک تشکیلاتی هم دارد که بیان اینگونه ای آن در شان یک نماینده ی تحصیل کرده در رشته ی حقوق نیست.

و یا ایشان در ادامه می افزاید: «اگر شهردار آبادان قصد نامزدی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد بر سر ما جا دارد ولی سوء استفاده از اموال دولتی اقدامی غلطی است.»در اینکه ایشان با این صراحت اتهام سوء استفاده از اموال دولتی را به شیرازی نسبت می دهد ؛ اتهام سنگینی است که قطعا ایشان در آینده باید بتوانند آن را ثابت کنند.ضمن آن که این اظهار عجیب و غریب در غیاب شیرازی صورت گرفته که بار حقوقی این اتهام را سنگین تر نیز می کند.

البته اظهارات نسنجیده و خارج از عرف انصاری به مسوولان شهرستان آبادان ختم نمی شود و آقای حجازی استاندار سابق خوزستان نیز از تیر و ترکش های ایشان در امان نبوده اند. محمد سعید انصاری در خصوص سفر اسفندماه ۹۱استاندار خوزستان و سایر مدیران استان به استان آستاراخان روسیه اظهار کرد: «احساس می کنم استاندار تمام مشکلات استان را حل کرده و قصد دارد نگاهش را به حل مشکلات سایر نقاط دنیا معطوف کند که اینگونه هر مدت به یک کشور سفر می کند.اگر رئیس جمهور از استاندار خوزستان به عنوان مسئولی در بخش جهانگردی استفاده می کرد بهتر بود تا اینکه کارهای اجرایی یکی از مطرح ترین استانهای کشور را به دست وی بسپارد.»

در اینکه مبارزات انتخاباتی چندی است آغاز شده و بی تردید بخش عمده ای از اینگونه ادبیات مورد استفاده انصاری ریشه در همین موضوع دارد  شکی نداریم اما  نکته ی حائز اهمیت آن است که وی و یا کسانی که برای ایشان خبر و مطلب جمع آوری می کنند و مشاوره می دهند باید بدانند که این رویه ؛ بسیار نامیمون و ناخوشایند است و تاثیر زیادی در ریزش آرای احتمالی ایشان  دارد. ضمن آن که دو سه کاندیدای احتمالی که از سوی انصاری حمایت شده اند و سابقا از نیروهای ستادی او بوده اند نیز زنگ خطر را بشنوند چرا که مردم آنان را هم برخاسته از تفکر و منش رفتاری این نماینده ی تند مزاج و عصبانی می دانند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی