آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

انصاری حکم ابتکار را صادر کرد

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵ ب.ظ

گرد و خاک که بپا بشه چشم چشم رو نمی بینه و هوا غبارآلود میشه. هوا که غبار آلود بشه مثل این می مونه که آب گل آلود شده. آب که گل آلود بشه ؛ ماهی ها چشمشون نمی بینه و می افتن تو تور صیاد.

a5db014aaf0dcfaa6b8029edac8d7ae4_XL

قصه ی گرد و خاک خوزستان ؛ ریشه در تاریخ این استان داره و اونایی که اهل این استان مخصوصا شهرهای آبادان و خرمشهر و ماهشهر باشن می دونن که تا بوده و نبوده این منطقه با گرد و خاک درگیر بوده. رزمندگان دفاع مقدس هم در خاطراتشون درباره ی گرد و خاک در این منطقه گفته اند و نوشته اند.

اما این روزها برخی از رجال سیاسی مجلس نشین با تشکیل گروه های همسو بدنبال آن هستند تا نسخه ی این گرد و خاک  را در همین دولت بپیچانند تا مردم نفس راحتی بکشند.

در این که عامل ایجاد یا تشدید گرد و خاک با منشا داخلی کدام دولت یا شخص است را بر عهده ی تاریخ شناسان و وقایع نگاران ! می گذاریم اما اینکه آقای محمد سعید انصاری این روزها به تکاپوی بسیار افتاده را به فال نیک می گیریم و برای ایشان در این مدت باقی مانده به پایان وکالت ایشان خداقوت می گوییم ولی ایشان امروز در گفتگو با خبرگزاری تسنیم ؛ حرف هایی زده که می مانیم چه بگوییم. بخوانید:

محمد سعید انصاری نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم در واکنش به حضور و سخنرانی ابتکار در یک نشست سیاسی در دانشگاه شریف و رفع نشدن مشکل ریزگردها در جنوب کشور، گفت: متاسفانه باید بگویم ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در فعالیت سیاسی است نه ریاست محیط زیست.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان از دولت تدبیر و امید انتظار دارند، که رئیس سازمان محیط زیست این دولت به وظیفه اصلی خود عمل کند، تصریح کرد: ما به خانم ابتکار، احترام قائل هستیم؛ ایشان لایق هستند اما نه برای سازمان محیط زیست بلکه برای فعالیت سیاسی.

نماینده مردم آبادان با بیان اینکه، بهتر است رئیس‌جمهور در حمایت از مردم خوزستان خانم ابتکار را برکنار و فردی توانمند و متخصص را به عنوان رئیس سازمان محیط زیست معرفی کند، تاکید کرد: بهتر است رئیس‌جمهور محترم از خانم ابتکار برای فعالیت سیاسی دولت استفاده کند چرا که در اینصورت حتما برای دولت بهتر خواهد بود.

انصاری در پایان گفت:  مردم خوزستان واقعاً از بی‌تفاوتی خانم ابتکار ناراضی هستند و از ما مطالبه می‌کنند که این موضوع را پیگیری کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی