آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

دلواپسی در وقت اضافه….

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۳۴ ب.ظ

 این روزها بیشتر از هر زمان دیگری شاهد دوگانگی در گفتار آدم هایی هستیم که در دو دولت قبلی با استفاده از رانت قشری گرایی و حیاط خلوتی که برایشان ایجاد شده بود خوردند و بردند.

delvapasim

جامعه ی امروز ما که از مشکلات اقتصادی ناشی از مدیریت مهندسی شده ی دولت های نهم و دهم ـ و نه تحریم ها ـ به ستوه آمده است ؛ از برخی تریبون دارهای طیف دولتین پیشین شعارهایی می شنود که باید گفت : “عجیبا و غریبا”. چگونه است که این دلواپسان و نگران ها ؛ آن همه غارت چند ده میلیاردی را ضد ارزش نمی دانند و  تقیه اختیار می کنند ؛ ولی در مورد گرد و غبار ؛ چنان می تازند کانّه گرد و خاک به دستور مستقیم رییس جمهور حاکم بر شهرهای خوزستان شده است.

مقابله با ریزگردها از وظایف دولت است اما آیا گرد و خاک موضوع جدیدی است؟

آقایان بدانند که مردم ما از حافظه ی خوبی برخوردارند و بجز اندکی که نزد شما حق معاش دارند ؛ الباقی ؛ رفتارهای شما را که نشان از سرخوردگی و شکست در انتخابات ۲۴ خرداد می باشد را می فهمند.

مردم می دانند که دل کندن از باغ دلگشای آن هشت سال برایتان دشوار است اما توصیه می کنیم خودتان را با اوضاع جدید وفق بدهید. ضمن آن که عمر این دولت برای پاکسازی افکار خود محورانه و سود جویانه از ارزش های والای انقلاب اسلامی از سوی شما کافی نخواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی