آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

پروژه برکناری شهردار آبادان کلید خورد

سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۰۲ ق.ظ

پس از ماه ها کشمکش بر سر قدرت در شورای شهر آبادان و پیروزی اقلیت بر اکثریت سنتی ؛ همانگونه که پیش بینی می شد ؛ پروژه ی برکناری شهردار آبادان کلید خورد.

گرچه دکتر عیدانی رییس شورای شهر و لیدر جریان براندازی شهردار ؛ دلایلی برای کار خود دارد که استیضاح شهردار را  توجیه می کند اما قطع به یقین محبوبیت مهندس شیرازی ؛ نباید از نظر دور نگه داشته بشود.

ازسویی دیگر از مجموع تحرکات در شهر می توان به بوجود آمدن دو دستگی در حمایت و عدم حمایت از شهردار در برخی نهادهای پر قدرت اشاره کرد. برای مثال منطقه آزاد اروند با وجود مهندس فرزان ؛ بقولا با برگ او قصد بازی دارد و اگر طی ماه های آینده بویژه چند ماه مانده به انتخابات آبان ماه 94 برای مجلس ؛ اگر ایشان را در طبقه دوم ساختمان بی وفای شهرداری مرکزی آبادان دیدید چندان شوکه نشوید.

در اینکه شیرازی بیشتر از نیم نگاه به درب ورودی بهارستان داردت اما علت استیضاح او را باید در روابط حسنه اش با برخی شخصیت هایی جستجو کرد که بی ارتباط با استخدام های اخیرش در حراست و ایضا برخی انتصاب های معنادارش نیست.

با این وجود دکتر عیدانی در گفتگو با خبرگزاری ها گفته است: هشت سوال از شهردار آبادان از سوی شورای اسلامی شهر پرسیده شد که شهردار آبادان به پنج سوال به صورت مکتوب و سه سوال به صورت شفایی پاسخ داده است.

رییس شورای اسلامی شهر آبادان گفت:برخی از اظهارات مکتوب و سخنان شفاهی شهردار محترم به سمع و نظر اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه رسمی رسید و با توجه به قانع نشدن دو سوم اعضای شورا، در حال اعمال و تدقیق موارد قانونی هستیم.

وی گفت:شورای اسلامی شهر آبادان 10 روز فرصت دارد با تشکیل جلسه اضطراری عملکرد شهردار را بررسی کند و به شهردار آبادان نیز فرصت داده شد تا به تبیین و تشریح موارد ابهام بپردازد.

شاید شورای شهر آبادان در بهمن ماه گزینه ها جدیدی برای شهرداری آبادان معرفی کند.

نظرات  (۱)

شتر در خواب بیند پنبه دانه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی