آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

حکایت آن ۳۶ سهمیه در شهرداری آبادان !

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ب.ظ

 موضوع استخدام ۳۶ نفر در شهرداری آبادان و بکارگیری انان در حراست این شهرداری تبدیل به چالشی جدی برای این شهرداری شده است.شاید با ما هم عقیده باشید که نه شخص استاندار که اخیرا نامه ای به شهرداری آبادان زده و یادآور شده که استخدام در شهرداری آبادان ممنوع بوده و مراحل نهایی استخدام این ۳۶ نفر را متوقف کنید ؛ و نه هیچ کدام از سه نماینده ی فعلی که طی چند روز گذشته سعی بر لابی گری داشتند و از بهارستان تا اهواز را دیداری و تلفنی در حال وساطتت برای اخذ مجوز استخدام هستند ؛ نمی توانند اولا مانع و در ثانی تسهیل نمایند!

شهرداری آبادان

حرف ما این است که اگر شهرداری این ۳۶ نفر را بخواهد جذب کند بالاخره این کار را انجام می دهد چرا که در آبادان ما ؛ مثل بسیاری از شهرهای سنتی و فامیلی و طایفه ای ؛ حاکمیت روابط همواره ارجح بر حاکمیت قانون بوده و این ۳۶ نفر و اقوام و طوایف آنان به دل بد راه ندهند که استخدامشان دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

به نظر می رسد این ۳۶ سهمیه ؛ معرفی شده از کانال هایی هستند که در بسیاری امور از شورا ی شهر گرفته تا دفتر کار شهردار و ایضا سه دفتر کاملا مجزای آقایان نماینده ( با شدت و ضعف !) آمد و شدی دارند و حرفشان خریدار! و در این بین موضوع کمبود نیرو در دیگر بخش های شهرداری اصلا موضوع مهمی نیست و آن چه پر اهمیت است ؛ همین ۳۶ نیرو در واحد حراست شهرداری آبادان است و بس.

ضمنا چند روز پیش از خدمات رییس حراست شهرداری آبادان تقدیر به عمل آمد و برکنار و عوض شد و دیگری آمد. شما بخوانید بی ربط بوده ….

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی