آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

مخالفان نشاط اجتماعی خفه می شوند

دوشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۱۴ ب.ظ

در نگاه اول تیتر ما تهاجمی است اما با اندکی عمیق تر نگریستن به آن در می یابیم که این تیتر در مقابل رعب و وحشتی که برخی غریبه ها در شهرمان آبادان بوجود آورده اند چندان هم تهاجمی نیست و در مقابل اعمال و رفتار جاه طلبانه ی آنان خیلی هم مهربانانه و  سرشار از رافت و انسانیت مدرن است.

مسابقات جهانی کشتی فرنگی به درست یا به غلط قرار است در آذرماه به میزبانی شهرمان آبادان برگزار بشود و عجبا که دلواپسان بار دیگر آه از فغانشان برآمده و پیراهن عثمان علم کرده اند که ای یاران و همراهان از چه نشسته اید که دشمن در تهاجمی دیگر کانون گرم خانواده ی اصیل آبادانی ! که در ماتم توصیه شده ی ما باید به سر ببرد ؛ مورد هجوم قرار داده است.

81394084-6089292

این عده ی خاص و البته قلیل و البته غیر بومی تلاش دارند همه ی شهر را شبیه به افکار خود نمایند و  با بهانه تراشی و بهانه جویی های رنگارنگ خود چیزهایی می گویند کانه قرار است به همراه ورزشکاران کشورهای جهان ؛ گروه های سیرک و جنگولک بازی های خیابانی نیز به آبادان بیایند !

فرماندار ویژه آبادان طی سخنرانی اخیر خود لب به سخن گشود و با صراحت تمام از ایستادگی خود در مقابل این طیف خبر داد.

عزیزالله شهبازی گفت: میزبانی این مسابقات یک افتخار برای آبادان است ولی این موضوع با شیطنت برخی افراد مشخص کمرنگ گردیده بود و بعضی از مدیران که به آنها وظیفه ای محول کرده بودم کار خود را خوب انجام نداده اند. دلیلش این بود که عده ای اعلام کرده بودند اجازه برگزاری مسابقات را در آبادان نمی دهند.این افراد کسانی هستند که نمی خواهند در آبادان نشاط اجتماعی وجود داشته باشد. علی رغم شعارهایی که می دهند مخالف نشاط در شهر هستند. این افراد می خواهند جلوی پیشرفت شهر آبادان را بگیرند که من به عنوان نماینده دولت اجازه این کار را نخواهم داد و اگر کسی بخواهد مخالفت کند در هر پست و مقامی که باشد او را به مردم معرفی خواهم کرد تا مردم افرادی را که مخالف پیشرفت شهرشان هستند خوب بشناسند.مسابقات جهانی کشتی فرنگی در آبادان برگزار خواهد شد و من در برابر تمامی فشارها با قدرت خواهم ایستاد.

ما نیز همگام با دیگر مردم بافرهنگ آبادان از فرماندار ویژه شهر می خواهیم که در مقابله با این ضد فرهنگ ها شدت عمل به خرج بدهد و قولی را که داده پس از مسابقات عملی کند تا مردم بدانند چه کسانی و با چه اهدافی ؛  قصد بی آبرویی شهرمان را دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی