آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

یکی از اهالی ایستگاه ۸ کوی قدس مطلبی برای ما و نیز شهردار منتخب استان که دست بر قضا شهردار آبادان نیز می باشد ارسال نموده اند که جهت اطلاع رییس شورای شهر آبادان و شهرداری آبادان منعکس می نماییم . گرچه تا به امروز نه شورای شهر و نه شهرداری پاسخگوی مطالبات مردمی و ایضا اظهارات این پایگاه خبری نبوده اند ولی بنا به وظیفه ی ذاتی خود در تکریم خوانندگانمان که از در اعتماد به نیوزآبادان ؛ مطالبتاشان از مسوولان را با ما در میان می گذارند بی کم و کاست منتشر می نماییم.

IMG_452556987

باسلام .بنده از اهالی آبادان کوی قدس ایستگاه ۸ می باشم .یک سوال از خبرنگاران مخترم دارم ویک سوال از شهردار محترم آبادان .شغل خبرنگاری یک شغل مهم است و یکی از وظایفش انعکاس مشکلات و حرف دل مردم می باشد آیا نباید برای یک بار هم خبرنگاران محترم بطور سر زده بین مردم بروند وگزارش تهیه کنند ؟شهردار محترم آبادان شما که همیشه از فعالیت وکارهای خود بیلان وگزارش ارائه می نمایید آیا شایسته است مردم محله ها؛ فاقد نظافت وبهداشت محوطه و نیز فضایی سبز (پارک ها بماند)باشند ؟ آیا محله ایستگاه ۸ کوی قدس {مکان بازار دوشنبه وپنج شنبه وجمعه بازار } واقعا در کنار ترمینال باید باشد ونیز بازار ماهی این بازار در کنار منازل مسکونی باشد برای یک بار ساعت ۱۰صبح یک سر به این مکان سر بزنید اگر توانستید رد شوید خیلی لطف کردید چون جاده های پشت بسته می شوند ومردم در خانه ها حبس می شوند. بخدا ما اهل این شهر هستیم آبادانی هستیم .؟؟؟ آقایان ما که دستمان به ایشان نرسید حداقل از طریق سایت محترم وخبرنگاران محترم شما مشکل ما را انعکاس بدهید. باتشکر

خب ؛ نامه این شهروند محترم آبادانی را ملاحظه کردید.ابتدا روی سخن ما با دکتر عیدانی رییس شورای شهر آبادان است که در صحبت هایشان که معمولا با اصحاب رسانه می باشد بر رعایت حقوق شهروندی اصرار و تاکید دارد.

جناب دکتر ! پاسخگو بودن تشکیلات شورای شهر در ید قدرت و مسوولیت حضرتعالی است و پاسخگو نبودن روابط عمومی شورای شهر معنای دوگانه ای از شعارها و مصاحبه های شما دارد. بنابراین توصیه می کنیم به اصل مهم پاسخگو بودن توجه وافر داشته باشید. مزید اطلاعتان عرض کنیم که روابط عمومی شورای شهر آبادان هنر ارزنده اش فقط و فقط در تنظیم و ارسال اخبار تبلیغاتی از فعالیت های شورا به ایمیل خبرنگاران و خبرگزاری هاست در حالی که این روابط عمومی نه قادر به پاسخگویی است و نه ظاهرا کسی (حضرتعالی) نظارتی بر این حوزه ندارید. حتما لطف فرموده و ابتدا به خودتان و سپس به ایشان بفرمایید که وظیفه ی خبرگزاری ها و پایگاه های تحلیلی و خبری صرفا انعکاس فعالیت های شما و یا احیانا گلایه هایتان نیست بلکه این خبرگزاری ها و پایگاه های تحلیلی و خبری منتظر دریافت پاسخ های شما در درگاه های ارتباطی خود نیز می باشند.

جناب مهندس ! ما وظیفه داریم حرف های مردم را منعکس کنیم و قطعا از این کارمان احساس رضایتمندی عایدمان می شود و در این مسیر تحت تاثیر القائات فرافکنانه و احیانا مخرب حلقه یاران نمی شویم.بنابراین مرحمت فرموده و ویژگی پاسخگو بودن را هم به جمیع خصایل برازنده اتان که موجب سرافرازی آبادان شده اید بیافزایید تا به وقت نیاز بشود آن را نیز به رزومه ی پربارتان افزود.گرچه تشکیلات وسیع و پر پهنای شما در بخش های مختلف مردم دارانه چه در روابط عمومی و چه در معاونت فرهنگی حکایت از توجه خاص جنابعالی به این موضوع دارد اما مزید اطلاعتان می گوییم که تا به امروز شما پاسخگوی شبهات و دغدغه ها و مطالبات مردمی که در این رسانه تحلیلی منعکس شده نبوده اید که قطع به یقین حکایت از بی توجهی و ناتوانی بخش های نامبرده شده ی شما می باشد بنابراین از شما می خواهیم که پاسخگو باشید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی