آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

شیرازی ادعای نیوزآبادان را تکذیب کرد

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳ ب.ظ

شهردار آبادان گفت: برای انجام حسابرسی در شهرداری آبادان به مصوبه شورای اسلامی این شهر نیاز است.

محمودرضا شیرازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری مهر ؛ با اشاره به حسابرسی های شهرداری آبادان اظهار کرد: اخبار منتشر شده در خصوص حسابرسی شهرداری آبادان صحت ندارد.

شهردار آبادان

وی در همین خصوص افزود: شورای اسلامی شهر آبادان به صورت سالانه از طریق سازمان های حسابرسی که زیر نظر دستگاه های قضایی هستند، نسبت به حسابرسی شهرداری آبادان اقدام می کند ولی اکنون نیز حسابرسی های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

شهردار آبادان بیان کرد: حسابرسی های شهرداری آبادان در  همه سال ها انجام شده است. حسابرسی سال ۹۱ تمام شد و در اختیار شورای اسلامی شهر آبادان و استانداری خوزستان قرار گرفت و همچنین حسابرسی سال ۹۳ نیز باید در سال ۹۴ انجام شود.

شیرازی ادامه داد: برای انجام حسابرسی سال ۹۲ به مصوبه شورای اسلامی شهر آبادان نیاز است. شورای این شهر به دنبال پیگیری این موضوع بوده و حتی مناقصه آن نیز برگزار شده است.

وی ادامه داد: طبق قانون باید سال تمام شود و بعد از آن حسابرسی وارد عمل شود که بعد از اینکه مراحل قانونی انجام شد حسابرس مربوطه اقدامات لازم را انجام می دهد.

شهردار آبادان عنوان کرد: با توجه به حجم بالای فعالیت ها در شهرداری، زمان زیادی طول می کشد تا حسابرس اقدامات لازم را انجام دهد. حسابرس باید چند جلد کتاب بنویسد و بعد از اینکه حسابرسی را انجام داد آن را در اختیار شورای اسلامی شهر آبادان، شهرداری آبادان و استانداری خوزستان قرار دهد.

شیرازی تصریح کرد: شهرداری آبادان نسبت به سایر شهرداری های خوزستان به روزتر است. اسناد و مدارک شهرداری آبادان نشان می دهد که این شهرداری پاک است.

یادآوری می شود که پایگاه خبری ـ تحلیلی نیوزآبادان چند روز پیش در خبری با عنوان « حسابرسی در شهرداری آبادان کلید خورد» گفته بود :حسابرسی به امور مالی این شهرداری از سال ۹۱ تا کنون بنا به دلایل نامعلوم انجام و اعلام نگردیده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی