آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

فقط متولدین بعد از فتنه ۸۸ وزیر می شوند!

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱ ق.ظ

 عیب کار آنجاست که نامزدهای پست وزارت علوم همگی در یک جمله اشتراک فکری دارند و آن این است که دانشگاه و دانشجو می بایست نشاط و طراوت داشته باشد. متاعی که باب دل بسیاری از ساکنان مجلس نمی باشد.

ترازوی مجلس این روزها واژه ی فتنه است.فتنه گران و فتنه انگیزان کسانی هستند که آرامش را برای ملت نخواسته اند و نمی خواهند. استفاده ابزاری از این واژه به دکانی تبدیل شده که گرچه  آبی در آن گرم نمی شود اما برای برخی عکس آن است و خوراکی چرب و چیلی غلغل می زند و بویش هفت محله را برداشته است.

جبهه پایداری

اصولگرایان شکست خورده در انتخابات ریاست جمهوری که نتیجه ی انتخابات برایشان از زهر نیز تلخ تر است طی عمر دولت اعتدال ؛ به انحا گوناگون تلاش داشته و دارند تا آرامش جامعه را با نوک پیکان واکنش های خطی خود متزلزل نشان بدهند.

ساختار مجلس فعلی در آبان ماه ۹۴ فرو خواهد پاشید و این واقعیتی و حقیقتی اجتناب ناپذیر است و قطعا به همین دلیل ؛ مستاجران فعلی مجلس در آخریت تقلاهای خویش سعی دارند  ناخرسندی خویش از استقرار دولت اعتدال را به منصه ظهور و اثبات برسانند.

دکتر روحانی در معرفی چهارمین وزیر پیشنهادی خود برای وزارت علوم امروز به مجلس رفت و گفت: اینکه برخی رسانه‌ها کلمه لجبازی را برای رئیس جمهور یا مجلس به کار می‌برند این واژه مناسبی نه برای مجلس و نه برای دولت است زیرا ما اهل تعامل هستیم.

روحانی با اشاره به اینکه دانش آشتیانی را برخی نخبگان معرفی کرده‌اند گفت: اصولگرا و اصلاح‌طلب هر دو فرزندان انقلاب هستند و هیچ فرقی بین این حزب و آن حزب نیست. وی ابرازامیدواری کرد که دیگر برای وزارت علوم به مجلس دعوت نشود.

علی مطهری در نطق امروز خود بعنوان موافق ؛ خطاب به نمایندگان گفت:‌ کاری نکنید که برای ما طنز درست کنند که برای حل مشکل دولت و مجلس وزیر پیشنهادی باید بعد از فتنه ۸۸ به دنیا آمده باشد.

مطهری در این اظهار نظر پرده از واقعیتی برداشت که باند نمایندگان حامی جریان مخالف دولت اعتدال ؛ ماه هاست با پناه گرفتن پشت واژه ی فتنه ؛ سنگ اندازی های خود را توجیه می کنند.گرچه مجلس حق دارد از قدرت و مسوولیت خود در قبال تایید یا رد وزارای پیشنهادی استفاده نماید اما یادمان نمی رود که همین آقایان در زمان دولت قبلی بی هیچ دغدغه و حساسیتی کسانی را به پاستور فرستادند که امروز در قبال میلیاردها دلار درآمد سرگردان نفتی کشور و حیف و میل نمودن ثروت های ملی و بیت المال باید پاسخگو باشند. اینها نشان می دهد که این طیف از نمایندگان از تفکر و جریان خاصی پیروی می کنند که با منافع مالی ـ با توجه به عملکردشان در کابینه های احمدی نژاد ـ در تضاد است.

 

رییس جمهور هم می دانست که دانش آشتیانی همانند سه پیشنهاد قبلی اش از این مجلس ! رای نخواهد آورد برای همین پس از پایان صحبت‌های مطهری جلسه علنی مجلس را ترک کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی