آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

بعد ازگذشت حدودا ده روز از آخرین اعتراض صنفی ۱۴۰ نفر از کارگران قرار دادی آبفای آبادان مقابل ساختمان مرکزی که در روز پنجم ماه جاری انجام شد، سرانجام پیمانکار شرکت «ارمغان نمای شوش‌تر» به به حساب ۲۳۳ کارگر قرار دادی ورسمی این واحد مبلغ ۲ میلیون ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کرد.

منابع خبری  در آبفای آبادان از پرداخت بخشی از معوقات ۵ ماهه ۲۳۳ نفر از کارگران این واحد خبر دادند.

نیوز-آبادان

بعد ازگذشت حدودا ده روز از آخرین اعتراض صنفی ۱۴۰ نفر از کارگران قرار دادی آبفای آبادان مقابل ساختمان مرکزی که در روز پنجم ماه جاری انجام شد، سرانجام پیمانکار شرکت «ارمغان نمای شوشتر» مبلغ ۲ میلیون ۲۰۰ هزار تومان را به عنوان بخشی از مطالبات ۵ ماهه ۲۳۳ کارگر قرار دادی و رسمی این واحد پرداخت کرد.

بنا بر این گزارش، کارگران آبفای آبادان که حقوق فروردین، اردیبهشت، مرداد، شهریور و مهر را دریافت نکرده‌اند در پی تداوم بی‌توجهی‌ کارفرمایان به مطالبات صنفی‌شان هر چند وقت یکبار در مقابل نهاد‌های مختلف دولتی در شهر آبادان تجمع می‌کنند. که آخرین تجمع آنان در روز پنجم آبان ماه جاری صورت گرفته است.

به گفته این منبع خبری در آبفای آبادان، شرکت ارمغان نمای شوشتر بعد از آخرین اعتراض کارگران اقدام به اخراج «رضا گلستانی»نماینده قانونی آنان  کرد. آقای گلستانی با ۱۴ سال سابقه کار بعد از ده روز بلاتکلیفی با تغییر رئیس آبفای آبادان مجددا به کار خود بازگشت.

این کارگر شرکت آبفای آبادان در بخش دیگری از سخنان خود به تعویق دو ماه بیمه این کارگران و مشکلاتی که به تبع آن برای ۱۳۵ کارگر قرار دادی و ۹۸ کارگر رسمی بوجود آمده اشاره کرد و گفت: افزایش بدهی‌های این واحد به اداره تامین اجتماعی و سایر نهادهای دولتی باعث شده است تامین اجتماعی آبادان از تمدید دفترچه‌های درمانی کارگران خوداری کند و دراین زمینه کارگران با مشکل روبرو شده‌اند.

منبع/ایلنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی