آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

وقتی شهرداری آبادان انضباط را از یاد می برد

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۵۷ ب.ظ

صبح امروز رخ داد. دختربچه های دبستانی در خنکای نسبتا سرد پاییزی آبادان رهسپار مدرسه بودند که با انبوهی لجن در برابر مدرسه اشان روبرو شدند. نمی دانیم بوجود آورندگان این صحنه را کج سلیقه یخوانیم یا بی برنامه. اما هر کدام که باشد باعث شد تا کودکان شاداب و پرنشاط این مدرسه ی دخترانه با اوقاتی تلخ وارد مدرسه و کلاس بشوند.

10411833_607979632645187_4644928393662279544_n

بوی بسیار مشمئزکننده ی لجن های انباشته شده آن قدر آزار دهنده بود که والدینی که فرزندانشان را به مدرسه رسانده بودند را عصبانی کرد.

قطعا شورای شهر و شهردار مرکزی آبادان در این خصوص شهردار منطقه را بازخواست خواهند کرد و قطعا روابط عمومی شهرداری آبادان در پاسخ به این کج سلیقگی و یا بی برنامگی شهرداری منطقه مزبور رسما از مردم بویژه دانش آموزان مدرسه ابتدایی کتبا عذرخواهی خواهد کرد مگر آن که ندانند که باید بدانند !!!

نظرات  (۱)

می گویند در یک شرکت ظاهرا ژپنی اتاقی را مختص  این نموده اند که در آن مجسمه ای از مدیر عامل قرار دادند و کارمندان در پایان روز به این اتاق رفته و با چوب به این مجسمه ضربات سبک وسنگین وارد می کنند و طبعا ضایعاتی از این زد وخورد بر روی زمین پخش میشود و نهایت اینکه شرکت این  خردو ریزهای حاصل از ضربه زندنها جمع آوری و سپس وزن می نماید آنوقت است که مدیریت زیر سوال میرود البته در ایران کسی حاضر نیست اشتباهات خود را بپذیرد کما اینکه خود مردم ما نیز مقصر اصلی هستند.مگر کانال های وظیفه جمع آوری آبها را ندارند پس این لجن ها و ضایعات و نخاله ها بدست خود همین مردم روانه کانالها نمی شود پس به دنبال علت باشید درست است که شهرداری در پاکیزگی شهر درمانده است ولی شماشهروند محترم زباله در جوی نیاندازید رانندگان از ریختن آشغال در خیابانها پرهیز نمایند   مصالح ساختمانی را در حاشیه کانالها تخلیه نکنیم دانش آموزان پلاستیک و کاغذ و امثالهم در معابر و کانالها رها نکنند میوه فروشها،ماهی فروشها،مغازه داران ضایعات و جعبه های اجناس را در حاشیه خیابانها و کانالها بلاتکلیف رها نکنند. شهرداری نیز بایستی کمر همت گمارد در جاروب کردن خیابانها بصورت روزانه ،جمع آوری به موقع زباله،نظارت مستمر در ساختمان سازی ها و حمع آوری نخاله،نصب و یا گذاشتن سطلهای زباله و....اقدان نماید اگر رعایت نکنیم دودش در چشم اول مردم و بعد مسولان خواهد رفت آبگرفتگی یکی از همین مشکلات است
پاسخ:
بسیار متین و درست فرمودید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی