آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

دکتر جعفری همه چیز را تکذیب کرد

يكشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷ ب.ظ

چندی پیش خبری بر روی خروجی خبرگزاری ها قرار گرفت که درآن به نقل از دکتر جعفری گفته شده بود که ایشان در جلسه شورای سلامت در محل فرمانداری آبادان اعلام کرده بود آمار حودکشی در روستاهای آبادان افزایش پیدا کرده است. در همان خبر نیز آمده بود که بلافاصله دکتر شهبازی فرمانداری محترم اظهارات دکتر جعفری را تکذیب می کند ! چند روز بعد دکتر جعفری از مسوولیتش در دانشکده علوم پزشکی آبادان کنار گذاشته شده و به معاونت دارو و غذا منتقل می شود.

روستاهای آبادان

امروز خبرنگار خبرگزاری مهر در گفتگو با دکتر جعفری ؛ پرس و جو می کند که اصل ماجرا چه بوده است که پاسخ دکتر جعفری اینگونه در این خبرگزاری منتشر می شود:

« مرتضی جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آمارهای خودکشی در روستاهای آبادان که در آخرین جلسه شورای سلامت به نقل من بر روی رسانه ها قرار دارد را تکذیب می کنم زیرا این آمار را من نداده ام.

وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: آماری که می دهیم باید علمی و آکادمیک باشد.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: بیش از این قرار بود که از ریاست دانشکده علوم پزشکی آبادان به معاونت غدا و دارو منتقل شوم و این موضوع ارتباطی با جلسه شورای سلامت ندارد.»

به نظر می رسد دکتر جعفری این اظهارات را بی توجه به حضور خبرنگاران حاضر در آن جلسه عنوان نموده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی