آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

آیا آبادان حیاط خلوت مدیران کل استان شده است؟!

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۳۷ ب.ظ

خوانندگان پایگاه خبری – تحلیلی آبادانی ها با ادبیات و دغدغه های این پایگاه آشنا هستند. برخی از جریان های سیاسی موجود در شهر که ما بیشتر آن ها را بی مایه و فتیر می دانیم در تلاشند با تمسک به بازی های بچه گانه ی خود که هدفی جز منافع تعدادی لیدر دنیاپرست و جاه طلبشان ندارند با تخطئه کسانی که عاشقانه آبادان را دوست می دارند و بی هیچ چشم داشتی در مسیر روشنگری مردم شریف آبادان گام برمیدارند به نیات شوم خود نائل آیند .

829

 

آبادانی ها ؛ برای اعتلای نام زیبای ابادان و جانب داری از حقوق حقه و البته نادیده گرفته شده ی مردم ـ علیرغم گذشت بیش از دو دهه از پایان جنگ ـ مصرانه و مقتدرانه به افشای این لابی های فاسد خواهد پرداخت و  در این راه پاک امید آن دارد که فرزندان راستین شهر از جمله روحانیت معظم و معزز؛ رزمندگان غیور سال های دفاع مقدس ؛ بسیجیان ولایتمدار ؛ ورزشکاران قهرمان ؛ هنرمندان رشته های مختلف هنری و نخبگان و فرهیختگان شهر به ندای هل من ناصرا ینصرنی این پایگاه خبری – تحلیلی ؛ پاسخ شایسته و بایسته بدهند تا آبادان را ؛ آبادانی ها آباد کنند .

گرچه آبادان عزیز ما از بدو شکوفایی و رونق خود پذیرای همه ی اقوام دوست داشتنی ایران زمینمان بوده است لیکن با گذشت بیش از دو دهه از پایان جنگ و دور نگاه داشتن فرزندان تحصیلکرده و مدیر و مدبر این آب و خاک از اتاق های تصمیم گیری خرد و کلان شهر ؛ وقت آن رسیده که نخبگان شهر ؛ مدیریت شهر را در دست گرفته تا پس از سال ها تجربه ی شکست خورده ی استفاده از نامدیران غالبا غیر بومی ؛ فرزندان شهر ؛ کاری جهادی انجام داده و به شهر سر و سامان بدهند.

آبادان امروز من و تو ؛ زخمی عمیق تر از کمبود اعتبار و پول دارد و آن ضعف مدیریت است. ضعفی که کاملا مشهود است.

در این بین آبادانی ها از فرمانداری محترم و ویژه آبادان می خواهد که توضیح بدهد چرا تا به امروز نسبت به اعلام اسامی مدیران و اداره های کم تحرک آبادان – علیرغم وعده ی داده شده – اقدام نکرده است؟ مگر حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه محترم نیز در ششم مهرماه ۹۳ همین تقاضا را ازشما نداشته است؟ بفرمایید به چه علت این مدیران را به مردم معرفی نمی کنید؟

دکتر مقتدایی ؛ استاندار محترم در جلسه شورای برنامه ریزی استان در دهم آبان ۹۳ ؛ معرفی مدیران کم کار و ضعیف را « مطالبه مردمی» خواند و بر آن تاکید داشت.ایشان در همان جلسه با اشاره به برنامه ششم توسعه استان ابراز داشت : دستگاه های فعال و غیر فعال استان شناسایی و به مردم معرفی شوند زیرا این مسئله مطالبه عمومی است.

اینک مطالبه و توقعی که از فرماندار ویژه آبادان داریم آن است که اسامی مدیرانی که معمولا در جلسات کمیته های مختلف شهری در محل فرمانداری شرکت نمی کنند و یا با کم اهمیت دادن آن ها ؛ مسوول روابط عمومی و یا نماینده ی خود !!! را گسیل می دارند را معرفی کنید تا این حاشیه امنیت موجود که طی این بیست و چند سال ایجاد و مسجل شده از بین برود.

صراحتا اعلام می کنیم که برخی از مدیران کل در مرکز استان ؛ آبادان را حیاط خلوت خود پنداشته اند و کسانی را بعنوان مسوول به این شهر می فرستند که منفعل باشند و بیشتر به درد اوامر غیر اداری شان باشد!

مدل مدیریتی در شهرهای بزرگی چون اصفهان و شیراز بعنوان نمونه های موفق میریت جهادی نشان می دهد که مسوولان و مدیران اینگونه شهرها از بین نیروهای خوشنام ؛ شناخته شده ؛ خلاق و مبتکر و آشنا به فرهنگ محلی منطقه انتخاب می شوند ؛ متاعی که در بازارچه ی مدیریت آبادان اگر نگوییم نایاب ؛ کمیاب است.

معتقدیم که مدیر بومی ضعیف به مراتب شوق بیشتری برای خدمت در خانه و کاشانه ی خود دارد چرا که دارای ریشه است و ناگزیر به ارائه خدمت بیشتر است تا مدیران بر فرض پر قدرتی که لحظه شماری می کنند کی چهارشنبه فرا برسد شال و کلاه کرده به دیار خود بروند!

آبادانی ها به زودی سیاهه ای از مدیران غیر بومی شهر را تهیه و متشر خواهد کرد و مسببان این اوضاع را صرفا مدیران کل نمی داند و هر سه نماینده آبادان در خانه ملت را در بوجود آوردن این محله بر و بیا دخیل می داند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی