آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان
شهردار آبادان گفت: به منظور رعایت موارد مرتبط با پدافند غیرعامل، از این پس تمام ساختمان‌های احداث شده در این شهر به‌ویژه سه طبقه به بالا باید به سیستم اطفای حریق مجهز شوند.

نیوزآبادان : محمودرضا شیرازی در حاشیه جلسه کمیته پدافند غیرعامل اظهار کرد: در دهه اخیر به موضوع پدافند غیرعامل به عنوان یکی از عواملی که در لحظات اولیه تهاجم احتمالی دشمن مورد تهدید قرار می‌گیرد، توجه خاصی شده است.

اطفای حریق

وی با اشاره به اینکه اماکن تجاری آبادان از جمله مجتمع جزیره به بهترین سیستم‌های اطفای حریق و پله اضطراری مجهز هستند اضافه کرد: با توجه به حادثه آتش‌سوزی در مجتمع کادوس چهار، تجهیز مجتمع‌های تجاری شهر به سیستم‌های یاد شده مورد تاکید و الزام قرار گرفت.

شهردار آبادان تصریح کرد: آن دسته از مجتمع‌های تجاری به فاقد تجهیزات یاد شده بودند و با وجود تذکرات، اقدامی در این خصوص انجام ندادند به دادستانی آبادان معرفی شدند.

شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود از کپی‌برداری از تمام سیستم‌های نرم‌افزاری موجود در این سازمان و واحدهای تابعه، نصب دوربین‌های مدار بسته در تمام بخش‌های اداری و کاری، تجهیز واحدهای مختلف به سیستم برق اضطراری، نصب علائم عمومی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، ارائه آموزش‌های لازم و نهادینه کردن پدافند غیرعامل برای کارکنان بخش‌های فاوا، حراست، برگزاری مانورهای خاص همچون زلزله با همکاری مسئولان بیمارستان ۱۷ شهریور، آموزش و پرورش، دریابانی، سپاه به عنوان برخی از کارهای صورت گرفته در بخش پدافند غیرعامل نام برد.

مدیر سامانه مدیریت شهری آبادان با اشاره به ساخت یک سالن چند منظوره که بخشی از آن به ستاد مدیریت بحران اختصاص داده شده یادآور شد: در این بخش امکان برگزاری جلسات اضطراری، برنامه‌ریزی به منظور کنترل موقعیت در شرایط بحرانی فراهم شده، ضمن آنکه محلی نیز برای نشست و برخاست بالگرد برای امدادرسانی در محوطه این ساختمان پیش‌بینی شده است.

وی گفت: مکانیزه کردن ماشین‌های حمل زباله به سیستم‌های جی.پی.اس  و جی.پی.آر.اس همراه با توسعه یک سرور مرکزی از دیگر اقدامات یاد شده است که به این ترتیب عملکرد تمام ماشین‌آلات این بخش مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

شیرازی افزود: به زودی ناوگان اتوبوسرانی شهری نیز به سامانه جی.پی.آر.اس و جی.پی.اس مجهز می‌شوند که در زمان حاضر پیگیر انجام این کار از طریق بخش خصوصی هستیم.

شهردار آبادان در پایان عنوان کرد: موضوع نصب سیستم‌های یاد شده بر روی تاکسی‌های شهری نیز در حال پیگیری و انجام است.

نظرات  (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی