آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان، از حضور شخصیت های کشوری به همراه خانواده امین پور و ۴۰ شاعر مطرح کشور در این شهرستان جهت برگزاری مراسم بزرگداشت مرحوم قیصر امین پور خبر داد.

فرهاد پورغراوی علوانی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان،  با بیان این مطلب گفت: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده و در راستای گرامی داشت یاد و خاطراین شاعر دفاع مقدس تعدادی از شاعران و شخصیت های کشوری به همراه خانواده قیصر امین پور در آبادان گردهم جمع شدند.

قیصر امین پور

وی افزود: اشراقی همسر و آیه امین پور دختر قیصر امین پور به همراه حسن احمدی مدیرکل طرح و برنامه شبکه تلویزیونی صبا، علی اصغر سید آبادی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین قهرمان سلیمانی معاون سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

علوانی، در خصوص مراسم دو روزه بزرگداشت قیصر امین پور نیز تصریح کرد: در روز پنج شنبه (۸ آبان) ساعت ۱۹ مراسم شعر خوانی به مناسبت حماسه ذوالفقاری و به یاد مرحوم قصیر امین پور با حضور شاعران و علاقه مندان در محل تالار مهر این شهرستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در همین راستا روز جمعه (۹ آبان) ساعت  ۹ صبح یک دوره کارگاه آموزشی شعر و داستان نیز در محل موزه هنرهای معاصر واقع در پارک بازسازی آبادان برگزار می شود که علاقه مندان به ادبیات می توانند از فضای به وجود آمده بهره مند شودند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی