آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

فراخوان هفدهمین جشنواره تئاتر آبادان اعلام شد

سه شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۵ ب.ظ
معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان گفت: فراخوان هفدهمین جشنواره تئاتر آبادان یادواره شکست حصر آبادان و دفاع مقدس اعلام شد.

 قاسم علیزاده عیدانی اظهار کرد: دفتر انجمن هنرهای نمایشی آبادان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان با هدف خلق تجربه های نوین در عرصه هنرهای نمایشی و تولید آثار نمایشی خلاق در عرصه هنر دفاع مقدس جشنواره تئاتر آبادان یادواره دفاع مقدس و شکست حصر آبادان را در مهرماه سال ۱۳۹۳ با حضور شهرستان های آبادان، خرمشهر، شادگان و ماهشهر برگزار می کند.

Untitled-1

وی با اعلام اینکه این جشنواره در دو بخش صحنه ای و خیابانی برگزار می شود به شرایط بخش صحنه ای اشاره کرد و افزود:آثاری که رویکرد نو و نگرش خلاق مرتبط با حماسه پرافتخار دفاع مقدس به ویژه شکست حصر آبادان باشند در اولویت قرار دارند.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان ادامه داد: نمایش هایی که از آبان ماه ۱۳۹۲ به بعد تولید شده باشند و برای اولین بار در جشنواره حضور یابند در اولویت هستند. همچنین به گروه های راه یافته به جشنواره مبلغ پنج میلیون ریال به عنوان کمک هزینه پرداخت می شود.

علیزاده عیدانی در خصوص شرایط بخش خیابانی این جشنواره بیان کرد: کلیه آثار تولید شده در این بخش نباید تاکنون در هیچ جشنواره ای شرکت کرده باشد. همچنین آثار باید با موضوعات دفاع مقدس و با رویکرد به شهر و شهروندی ارائه شود و در همین راستا به گروه های شرکت کننده در این بخش مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به عنوان کمک هزینه پرداخت می شود.

وی افزود: گروه های راه یافته به جشنواره می بایست قبل از جشنواره به مدت یک هفته اجرای عمومی داشته باشند و مستندات آن را به دبیرخانه جشنواره ارایه کنند.

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از گروه های نمایش شرکت کننده خواست تا آثار خود را پس از ضبط بر روی لوح فشرده DVD در سه نسخه و یک نسخه از متن نمایشی در محیط WORD بر روی لوح فشرده به همراه یک قطعه عکس ۴*۳از کارگردان و دو قطعه عکس ۱۸*۱۳ از نمایش، به همراه کاربرگ تکمیل شده و مجوز رسمی نویسنده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در خصوص گاهشمار این جشنواره گفت: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ شهریور ماه سال جاری است و در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ نیز نتیجه گروه های شرکت کننده در جشنواره اعلام می شود.

وی زمان برگزاری جشنواره را ۱۵ تا ۱۸ مهرماه ۱۳۹۳ اعلام کرد و از گروه های نمایشی خواست تا آثار و مدارک مورد نیاز در این راستا را به آدرس دبیرخانه هفدهمین جشنواره تئاتر آبادان واقع در آبادان – بلوار معلم – اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان -دفتر انجمن هنرهای نمایشی آبادان ارسال کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی