آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

وقتی نمایندگان ملت خوزستان در نطق هایشان به حجم بالای محرومیت های استان خوزستان اشاره می کنند احساس بدی سراسر وجودمان را فرا می گیرد. احساسی که بیش از آن که به حال و روزمان غبطه بخوریم وحشت تمام وجودمان را فرا می گیرد.

 در آغازین روزهای تهاجم وحشیانه ی استکبار جهانی و به عاملیت صدام افلقی این ما خوزستانی ها بودیم که اولین تیرهای جنگ را بر تن خریدیم و فرزندان خوزستان بودند که قهرمانانه جلوی صفوف به هم فشرده ی تانک و زره پوش های دشمن ایستادگی کردند و آن حماسه ها را خلق کردند.

barfak

زمانی که خوزستان در آتش جنگ می سوخت همه ی نگاه ها متوجه ی این دیار بود تا مبادا دشمن ؛ دژ خوزستان را بشکند و سر از دیگر استان ها در بیاورد.

این واقعیتی است انکار ناپذیر که خوزستان فدایی آب و خاک میهن عزیزمان ایران شد و ما به این فداکاری می بالیم .

نزدیک به سه دهه از پایان جنگ می گذرد و خوزستان همچنان در موقعیت جنگی قرار دارد با این تفاوت که دیگر از آن نگاه های مستمر و دلواپس ملی خبری نیست.

رییس جمهورهای آمدند و رفتند و خوزستان را قهرمان ملی معرفی کردند اما از نگاه مهربانانه خبری نشد.

استاندارانی منصوب شدند و آمدند اما بیش از آن که نگاه عمرانی داشته باشند نمایندگی تشکیلاتی را بر عهده داشتند که به این سمت منصوبشان کرده بودند.

فرماندارانی آمدند و رفتند که هر کدام حافظ منافع تشکیلات سیاسی خود بودند و بی انصافی نیست اگر بگوییم دغدغه اشان ماندن بیشتر بود.

مسوولانی بر کارها گمارده شدند که تنها امتیازشان برخورداری از موافقت لابی های قدرت بود.

لطفا به گیرنده های خود دست نزنید اشکال فنی از فرستنده است.

فرستنده ی حجم بالای سیگنال های معیوب که نتایج آن را من و شمای خوزستانی به چشم می بینیم قطعا کسانی هستند که  روزی روزگاری قبای مدیریت و مسوولیت در این استان داشته اند و  امروز باید پاسخگوی  مناظر و تصاویر برفکی و مشمئز کننده اوضاع فعلی استان باشند.

یکی از نمایندگان اهواز در نطق پیش از دستورش در مجلس پرسش هایی مطرح می کند که تفسیرش بماند برای اهل فن !

اینکه در این نطق رییس جمهور مورد خطاب قرار گیرد و بگوید:”پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت نفت و استانداری ها مدتهاست از بلاتکلیفی به ستوه آمده اند . آیا توجیه شدنی است که هیچ مقام و مسئولی خود را موظف به ارائه توضیحات به این انبوه جوانان کار نمی داند . این در حالیست که مصاحبه آنها در این دولت انجام شده است .آیا مسئولین برای استخدام فرزندان خود نیز اینگونه رفتار میکنند ؟به دولت گوشزد میکنم تکلیف این آزمون ها را مشخص تا این عزیزان هرچه سریعتر از بیکاری ؛ این بلای سیاه رهایی یابند ؟”

البته که نماینده حق دارد از امتیاز تریبون بهره ببرد اما آیا همین مسوولین در استخدام نورچشمی های همین نمایندگان همچنان به وظایف خود پایبند نیستند؟ آیا شما نمایندگان نبودید که رسما اعلام کردید که انتصاب ها باید با نظر نمایندگان صورت بگیرد؟ آیا شما نبودید که خرسند از اعطای حق چگونگی اعتبارات به حوزه های انتخابیه خود بودید؟

اشکال فنی از فرستنده است و این را همه ی ما می دانیم بنابراین ایرادی از شما نمی گیریم و حتا به رسم معمول ضربه ای هم بر سر گیرنده نمی نوازیم چرا که می دانیم هم گیرنده و هم فرستنده  جزء جداناشدنی از سند رسمی ما دارند که پشت قابله ی ماست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی