آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

با انتشار فراخوان ششمین دوره جشنواره استانی هنر مقاومت(پایتخت پنجره ها) فعالیت های دبیرخانه این جشنواره در حوزه هنری مرکز آبادان آغاز شد.

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری مرکز آبادان:جشنواره پایتخت پنجره ها با تغییراتی در محتوا و اهداف سال ششم خود را آغاز کرده و گستره جغرافیایی آن در سطح استان خوزستان تعریف شده است.

پایتخت-پنجره-ها

از جمله این تغییرات اهداف جشنواره است که علاوه بر گرامیداشت دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان توجه ویژه ای به افق فرهنگی و هنری در چشم انداز ایران ۱۴۰۴دارد و سبک زندگی ایرانی و اسلامی را مورد نظر قرار داده است.

موضوع جشنواره پایتخت پنجره ها که در پنج دوره گذشته مختص به دفاع مقدس و شکست حصر آبادان بود امسال تنوع بیشتری یافته و شامل انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی، تعالی خانواده ایرانی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی نیز می شود.

ششمین جشنواره پایتخت پنجره ها که امسال در هفته پایانی مهرماه برگزار خواهد شد در دو بخش مسابقه و برنامه های جانبی میزبان علاقمندان است. در بخش مسابقه، محتوای جشنواره شامل شعر، داستان، عکس، نمایشنامه خوانی فیلمنامه نویسی و ترانه است. در جشنواره امسال مسابقه نمایشنامه نویسی حذف شده و دو بخش ترانه و فیلمنامه نویسی افزوده شده است.

علاقمندان به شرکت در جشنواره می توانند با مراجعه به تارنمای حوزه هنری استان خوزستان به نشانی www.artkhuzestan.ir فراخوان آن را ملاحظه کرده و همراه با تکمیل فرم شرکت در بخش مسابقه در جشنواره ششم پایتخت پنجره ها شرکت نمایند.

نظرات  (۱)

  • نورالدین عبدالله زاده
  • سایت خوبیه موفق باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی