آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

شهرداری آبادان بواسطه ی نگاه فقیر مدیریتی اش مورد انتقاد جدی است با این وجود مدیریت این شهرداری طرفدارانی دارد که بنا به دلایلی همچنان پشتیبان آن هستند در حالی که در گوشه گوشه ی شهر بی نظمی و بی مدیریتی از سوی این شهرداری موج می زند.

ورودی های هر شهری بیانگر هویت فرهنگی ؛ مذهبی ؛ دینی و گویای کیفیت رونق اقتصادی و کسب و کار اهالی آن شهراست اما در اینجا ورودی ها فاقد مفهوم و هویت است و نشانگربی نظمی و بی برنامگی مدیریت شهری است.

 

تمامی شهرداری ها ؛ حتا دهداری های دور و نزدیک تلاش خود را می کنند که ورودی منحصر بفردی داشته باشند و مثلا اگر اقتصاد شهرشان بر تولید انار باشد ؛ المان انار را در ورودی شهر نصب و نورپردازی می کنند تا همگان بدانند که به شهر انار رسیده اند.

شهر آبادان را اگر بتوان بعنوان شهری نفتی قلمداد کرد ؛ شهرداری این شهر در ورودی آن چه هنری به خرج داده تا گویای این مهم باشد؟

آیا آبادان را نمی توان نماد مقاومت ۸ ساله ی دفاع مقدس به حساب آورد؟ شهرداری در ورودی این دژ تسخیرناپذیر چه هنری به خرج داده است؟

آیا آبادان را نمی توان به نخل و آب و افتاب معرفی کرد؟ المان هایش کجا هستند؟

شهرداری آبادان را باید بعنوان تبلیغاتی ترین شهرداری خواند.شهرداری آبادان هنوز مفهوم فراگیر زیبایی شناسی را درک نکرده است. این که شهرداری آبادان نگاه محدود و غیر فراگیری نسبت به اصول زیبایی شناسی دارد از واقعیات موجود و مسلم است چرا که ورودی های شهر از میدان بی قواره و عاری از نورپردازی سمت ایستگاه ۷ گرفته تا منظره ی دلخراش سوق العریان ؛ و از سمت ایستگاه ۱۲ و نیز ورودی مدن گرفته تا خرابه های سمت پمپ حوض ایستگاه ۱۰ همه و همه گویای این واقعیت است که این شهرداری در داشتن نگاه کلان به مقوله ی شهری دچار مشکلات فراوان و نارسایی های زیادی است.

ورودی-آبادان3

آیا شهردار آبادان می داند که در ورودی شهر کامیون های حامل مصالح ساختمانی و به تازگی حمل مواد نفتی بی هیچ مزاحمتی از سوی پلیس راهور کنار خیایان را پارکینگ خود کرده اند؟

ورودی-آبادان5

شهردار آبادان باید بداند که لازمه ی موفقیت بیشتر ؛ در نگاه کلان به موضوع مسائل شهر رقم خواهد خورد و شهردار و تیم همکارانش عکس  زیر را ببینند تا اگر تا بحال  این منظره را ندیده اند ! قدری به خود آیند و بیشتر از این مردم شهر را در برابر میهمانانشان خجل نکنند.

 

 

نظرات  (۱)

با سلام درسایت شما هیچ عکسی دیده نمی شود ولی ازاخبار ونوشته های شما متشکریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی