آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

فرماندار ! کوتاه نیا !!

يكشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۴۹ ب.ظ

مدیریت داشتن هنری است که نتایج و آثارش ختم به منافع مردم می شود و یا باید بشود.در آبادان ما مدیریت منتج به منافع مردم متاع کمیابی است که چون اکسیری تاثیرگذار نیاز کالبد این تن رنجور است.

فرمانداری آبادان به لحاظ قانونی ابزارهایی در دست دارد که بی تعارف می تواند با استفاده ی از آنان بسیاری از امور ناجور را جور کند و بسیاری از مدیران نافرمان و طاغی را به راه و بر سر جای خود بنشاند.

دولت تدبیر و امید با رویکرد عدالت اجتماعی و مردم محوری و توجه به مردم بعنوان ولینعمتان بر سر کار آمده  است اما در همین مدت عمر یک ساله ی خود عملا به اثبات رسانده که در عزل و نصب ها درگیر نوعی پارادوکس عقیدتی و رودربایستی های مزمن تشکیلاتی است. سیاستمدار بودن خوب است اما تساهل و تسامح در اجرای ناقص قانونمندی  در مقابل مدیرانی که سرکش هستند و بنا به گزارش ها و مشاهدات در محل کارشان نیز احترامی برای  ارباب رجوع و حتا همکار خود قائل نیستند از جمله ضعف هایی است که فرمانداری آبادان طی سال های گذشته ازآن رنج بده است و البته تا به امروز هم می برد.

جناب دکتر شهبازی  فرماندار محترم آبادان ط اظهار نظری رسما سر رفتن کاسه ی صبر خود از این اوضاع و احوال را علنی نموده و تهدید کرده که نام مدیران بی توجه به جلسات شورای اداری شهر را منتشر خواهد کرد.

البته این کار هم خوب است و هم عوارض ناخوشایندی برای خود ایشان و مجموعه ی همکارانشان در فرمانداری ویژه ی آبادان دارد چرا که برخورد با اینگونه مدیران که تعدادشان  هم کم نیستند مستلزم استقلال عمل می باشد که با عنایت به ساختار فعلی فرمانداری و توزیع تاحدودی عادلانه ی مسوولیت ها در بدنه ی آن بعید می دانیم که این تهدید دکتر شهبازی جامه ی عمل بپوشد.

یادمان نمی رود که یکی از مدیران فعلی فرمانداری  در زمان مدیریتش در اداره متبوع خود از جمله کسانی بود که بابت غیبت های مکررش در شوراهای مختلف شهرستان چندین و چند کارت زرد دریافت کرده بود که  قطعا انتخاب ایشان از سوی فرماندار فعلی این شائبه را ایجاد می کند که آیا انتخاب این فرد و ترتیب انتقال ایشان به وزارت کشور و سپس فرمانداری آبادان به چه خاطر بوده است؟

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در گفتگو با فارس گفت: روسای ادارات و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهر که در جلسات مختلف در فرمانداری حضور پیدا نمی‌کنند دیگر در فرمانداری جایی ندارند.

عزیزالله شهبازی با اعلام این خبر اظهار کرد: مراتب غیبت آن دسته از مدیران و روسای اداراتی که در جلسات حضور نمی‌یابند به مدیران کل آنان در استان و یا تهران اطلاع داده می‌شود.

وی اظهار کرد: به کرات دیده و شنیده شده که مدیران از مسائل و مشکلات شهری به اشکال مختلف سخن می‌‌گویند اما وقتی برای شرکت در جلسات تصمیم‌گیری و ارائه راهکار از آنان دعوت می‌شود حضور پیدا نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: رؤسای اداراتی که در جلسات مختلف شورا اداری حاضر نمی‌شوند ما ارتباط اداریمان را با آنان قطع می‌کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه این مدیران و روسای اداری جایی در فرمانداری ندارند یادآور شد: این افراد به مردم معرفی می‌شوند.

شهبازی گفت: دیگرکاسه صبر ما لبریز شده است، تذکرات، اخطار‌ها و مکاتبات رسمی با این روسا برای حضورشان در جلسات تاکنون راه به جایی نبرده است و آنان همچنان غائبان جلسات هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی