آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

له شدن مردم لای چرخ دنده های مسوولان

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۳۴ ب.ظ

هر از چند گاهی مردم برخی مناطق آبادان ضربه ای کاری از بی مسوولیتی مسوولان جزیره ای اندیش آبادان را تحمل می کنند. در تازه ترین حادثه ؛ مسوولان بریده از جامعه ی شهری آبادان در اقدامی یک سویه آب لوله کشی بر روی  ساکنان کوه های بهار و قدس ؛ موضوع منازل واگذاری به مردم را قطع می کند و کم کاری های آبفای ناچیز از مدیریت را به حساب مردمی  می گذارد که در گرمای 45 درجه ای و بی سابقه ی این روزهای آبادان مثلا دارند زندگی می کنند.

سال گذشته کودکی در همین مناطق به اصطلاح واگذار شده ی شرکتی به داخل چاه فاضلاب  می افتد و جسد پاره پاره او ساعاتی بعد در تلمبه خانه ی فاضلاب شرکت نفت پیدا می شود. چند روزی سر و صدا و بگیر ببند و آهای کی بود کی بود من نبودم های متداول ؛ آبفا و پالایشگاه با وسا طت فرمانداری و تشکیل آن چه در 5 + 1 می گذرد توافقاتی کردند که الهاست و بله و البته نتیجه ی آن توافق نهایی و دو سر برد ؛ سر در آوردن پول های نفتی در آبفای خوزستان و درپوش دار شدن منهول های بی صاحب و البته کمی هم تاس برای جان دختربچه ی 4 ساله که خدایش بیامرزد !

گویی قصه ی حزیره بودن هر اداره و سازمان دولتی در این دیار پایانی ندارد. جزیره هایی که  با بی انگیزگی و در مواردی بی میلی کامل در مکانی به نام فرمانداری آبادان دور هم جمع می شوند و موضوع جلسه می شود آن مسوولی که نیامده و یا پایین ترین رده را بعنوان نماینده ی خود به جلسه گسیل داشته مثل مسوول روابط عمومی به جای مدیر !!!

اینجاست که فرماندار باید کار و زندگی را رها کند و  تمام وقت بدنبال حل معضلی باشد که همین چند ساعت پیش با دستور جناب تازه رییس پالایشگاه دولت تدبیر و امیدی به وقوع پیوسته و بیش از دو هزار ساکن مناطق بهار و قدس شرکتی را با بحران جدیدی به نام بی آبی مطلق روبرو نموده و قطعا نه فرماندار که بزرگتر از او هم چاره ی کار نیست چرا که  سال هاست عادتمان داده اند که میز و محل اداری مان ملک پدری ماست و کسی اجازه ندارد به ما بگوید بالای جشمتان ابروست .

به نظر می رسد همانند آن چه در چند سال پیش رخ داد و شاهد چپ شدن رابطه ی شهر با پالایشگاه در زمان مدیریت مهندس مهربان بر پالایشگاه  بودیم  در روزهای آتی شاهد بروز مشکلاتی بیشتر از جمله عبور و مرور تانکرهای نفت کش در سطح شهر باشیم چرا که طبق قانون تانکرها در ساعات پیک آمد و رفت اجازه ی تردد در محدوده ی شهری را ندارند !!!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی