آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان
محمدرضا خالقی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آبادان گفت:  زمان برگزاری جشنواره قصه گویی « یکی بود یکی نبود » روزهای 21 و 22 و 23 خرداد سال جاری خواهد بود و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام تا پایان وقت اداری 20 خرداد به محل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آبادان مراجعه کنند.


وی افزود: شهرداری آبادان با حمایت کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر آبادان اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری آبادان هدف از برگزاری این جشنواره را حفظ و گسترش این میراث معنوی و انتقال تجربه های گذشتگان به نسل جدید عنوان کرد و گفت: از طریق قصه گویی می توان فرهنگ و تاریخ را از نسلی به نسل دیگر انتقال داد.

خالقی زاده تصریح کرد: به همین منظور از تمامی پدربزرگ ها، مادر بزرگ ها  و پدران و مادران دعوت می شود تا با شرکت در این جشنواره به این امر مهم در ارتباط بین دو نسل کمک کنند.

وی عنوان کرد: موضوعات این جشنواره قصه های محلی و بومی، قصه های کهن ایرانی، افسانه ها و موضوع آزاد است که علاقه مندان می توانند در صورت تمایل به بیان قصه با لهجه و گویش محلی بپردازند.

منبع: مهر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی