آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

500 متری شهردار نمونه استان ..چه خبر؟

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۶ ب.ظ

بناهای آسیب دیده در جنگ آبادان را می توان به دو گروه تقسیم کرد. گروه اول بناهایی که مال مردم است و انواع و اقسام ابزارهای قانونی برای فشار به مالکان آن ها در دسترس می باشد و گروه دوم بناهایی که الان در اختیار برخی افراد حقیقی و حقوقی ذی نفوذ هستند و هیچکدام از ایزارهای قانونی برای عمران و آبادی و بهسازی آن ها چاره ساز نبوده و نیست.

جنگ بلیه ی بزرگی بود که آبادان را ویرانه ساخت و این عروس سفیدپوش را به عجوزه ای زشت و کریه مبدل ساخت .نزدیک به سه دهه از پایان ریزش آتش بر سر عروس خاورمیانه می گذرد و هنوز شهر بوی آتش و خمپاره و خون می دهد.

 

در جای جای شهر آبادان می توان ساختمان هایی یافت که حس و حال 1367 را دارند.شاید جنگ نعمتی بود  برای برخی که اینگونه تلاش شده تا  این سفره ی چرب و چیلی و لذیذ همچنان پهن باشد!

 

شهردار آبادان که افتخار می کند سردار سازندگی و عمران شهری است و به ناحق این عنوان را نیز در استان و مشور به او داده اند باید آشکارا به مردم بگوید که چه موانعی در پیش روی اوست که نمی تواند انبوه  ساختمان های پر تیر و ترکش را آراسته نماید. او و شورای شهرش باید به مردم بگویند که این ساختمان های ویرانه با آن خانه های کوچکی که پس از اخطاریه تبدیل یه پارک  محله ای شدند چه تفاوت هایی دارد؟

 

نگارنده تاکید می کند که آبادان را می شناسد و لابی ها را نیز رصد می کند. نمایندگان پر تعداد!!! آبادان چه می کنند که نمی توانند روح قانون مداری را در این شهر بیدار نمایند؟ آیا برای این همه بی توجهی نمی توان پیگیری قانونی کرد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی