آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

 رییس شورای اسلامی شهر آبادان از برگزاری علنی جلسات این شورا با دعوت از مسئولان ادارات مختلف آبادان خبر داد.
فرشید بهشتی  با اشاره به اینکه این مسئله یکی از برنامه های آتی شورای شهر است، گفت: دعوت از مسئولان ادارات برای طرح مشکلات و مسائل شهری و پاسخگویی آنان در خصوص دلائل و ارائه راهکارهای رفع آنها انجام می شود.

وی با بیان اینکه به دلایل مختلفی هماهنگی بین ادارات بسیار ضعیف است، افزود: باید در جهت گسترش فعالیتها و تسریع در خدمات رسانی به شهروندان، ساز و کارهای مناسبی به منظور افزایش این هماهنگی ها ارائه شود.

رییس شورای اسلامی شهر آبادان در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: از ابتدای شروع به کار شورای چهارم موضوع رسیدگی به مناطق محروم شهر آن هم به طور ویژه و به عنوان یک سیاست کلی از سوی شورا مورد نظر تمامی اعضاء بود.

بهشتی تصریح کرد: بر این اساس اغلب پروژه های قابل اجرا در سال 93  مربوط به نقاط کم برخوردار و محروم شهر است.

وی از توسعه و ساخت زمین های چمن در مناطق سلیچ، شطیط، کوی فرهنگیان به عنوان مناطق حاشیه ای شهر که از نظر تراکم جمعیت نیز پرجمعیت اند به عنوان برخی از این پروژه ها نام برد.

به گفته بهشتی گسترش فعالیتهای فرهنگی نیز در این مناطق مد نظر است.

رییس شورای اسلامی شهر آبادان در پایان از بابت کاستی هایی که به دلیل کمبود اعتبارات در شهر وجود دارد از شهروندان آبادانی عذرخواهی کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی