آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

قهرمان اسنوکر جهان ؛ آبادانی است

چهارشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴ ب.ظ

حسین وفایی  ضمن ابراز خرسندی از کسب مقام قهرمانی جهان اظهار کرد: با 147 امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی دنیا شدم که شکستن این رکورد در دنیا به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست.

وی ادامه داد: این چندمین عنوان بین المللی من است که آن را به مردم آبادان تقدیم می‌کنم.

قهرمان اسنوکر جهان تصریح کرد: سال 2011 قهرمان آسیا شدم و در سن 17 سالگی به عنوان جوان‌ترین اسنوکر باز در رده سنی آزاد شرکت کردم.

وفایی افزود: در این دوره از مسابقات نیز با 21 سال سن موفق به شکستن رکورد جهان شده‌ام که اگر هم کسی بتواند این رکورد را جابه‌جا کند، هنوز من اولین و جوان‌ترین ثبت کننده این رکورد خواهم ماند.

اسنوکر باز آبادانی خاطرنشان کرد: تشکر می‌کنم از مردم آبادان که از من حمایت کردند و این قهرمانی را به آنان که از کمترین امکانات برای پیشرفت و یا تفریح و شادی برخوردار هستند تقدیم می‌کنم.

به گزارش فارس، حسین وفایی اسنوکر باز جوان آبادانی موفق شد در سن 21 سالگی در مسابقات جهانی امارات، به عنوان قهرمانی دنیا دست یابد.

گفتنی است حسین وفایی ایوری  متولد سال ۱۳۷۳ در آبادان  است.

او با قهرمانی در رقابتهای اسنوکر آماتوری جهان در سال ۲۰۱۱ توانست، به عنوان اولین ایرانی در تاریخ ورزش اسنوکر، جواز حضور در رقابتهای اسنوکر حرفه ای جهان را کسب کند.

از دیگر افتخارات وی میتوان به حضور همراه با تیم ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰  در رشته اسنوکر و همچنین کسب عنوان نایب قهرمانی و قهرمانی در رقابتهای قهرمانی زیر ۲۱ سال اسنوکر آسیا در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ اشاره کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی