آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

شورای فرهنگی منطقه آزاد اروند تشکیل شد.

شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۲۷ ق.ظ
 

اولین جلسه شورای فرهنگی منطقه آزاد اروند با حضور مسوولین سه شهر آبادان، خرمشهر و مینوشهر تشکیل شد. هنوز معلوم نیست که آیا شوراهای فرهنگ عمومی این سه شهر کاملا منحل شده اند یا خیر؛ اما تاکید مسوولین منطقه آزاد اروند بر اجرایی شدن اختیارات حاکمیتی سازمان احتمال چنین امری را افزون می کند. طبق قوانین معمول کشور شورای فرهنگ عمومی هر شهرستان به ریاست امام جمعه شهرستان تشکیل می شد اما منطقه آزاد قوانین خاص خود را دارد.تصاویری که از این جلسه منتشر شده است حاضران را در حال مطالعه ایین نامه شورای جدید نشان می دهد. 

.

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند در خبری نوشته است: سید مرتضی نعمت زاده معاون فرهنگی و گردشگری و دبیر شورای فرهنگی منطقه آزاد اروند در حاشیه این جلسه گفت:

اولین جلسه شورای فرهنگی منطقه آزاد اروند با حضور جناب آقای دکتر شادنوش مدیر کل فرهنگی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، ائمه جمعه، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل، مدیر فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و مسئولین محلی منطقه ، ادارات ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی و گردشگری، فرماندهی نیروی انتظامی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و دانشگاه های شهرهای آبادان ، خرمشهر و جزیره مینو برگزار شد.

سید مرتضی نعمت زاده افزود: پیرو تحول در مدیریت مناطق آزاد کشور، تصمیم و اراده مدیرعامل محترم سازمان این است که آنچه را که قانون به عنوان وظیفه به او محول کرده است را به نحو شایسته به انجام برساند که از جمله آنها وظیفه فرهنگی می باشد.
وی افزود: شروع و افتتاح شورای فرهنگی اروند از جمله فعالیتهایی است که مدیر عامل محترم سازمان آن را در جهت توسعه فضای فرهنگی منطقه مثبت ارزیابی کردند.

شاد نوش مدیر کل فرهنگی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد گفت : ابراز امیدواری کرد که طبق آنچه که در مصوبه آمده است شورای فرهنگی اروند بصورت راسخ و قاطع کار خود را آغاز می کند و مصوبات این شورا برای تمامی دستگاه ها لازم الاجرا می باشد .
مدیر کل فرهنگی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد افزود : امیدوارم که فعالیت این شورا الگوی مناسبی برای دیگر مناطق ازاد کل کشور باشد.
وی همچنین اضافه کرد: طی نشستهای مختلفی که دبیرخانه محترم با کارشناسان و صاحب نظران داشته است عمده اهداف این شورا در راستای تحول در امور آموزشی، گردشگری و ترویج فرهنگ اسلامی بوده است و در این خصوص سرمایه گذاری شده است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی