آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

استقرار گزینه نمایندگان مجلس در فرمانداری آبادان

پنجشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۴۵ ب.ظ

 سید محمد مولوی امروز در یک مراسم داخلی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان معارفه شد. مولوی در چند سال گذشته ریاست آموزش و پرورش آبادان را برعهده داشت و گفته می شود پیش از انتخاب فرماندار جدید در سال گذشته به عنوان گزینه نمایندگان آبادان در مجلس، جهت تصدی این پست به استاندار خوزستان معرفی شده بود. اما به دلیل دستورالعمل وزارت کشور مبنی بر انتخاب فرمانداران از میان بدنه استانداری ها و نیز مخالفت شخص مقتدایی از این پست بازماند.

 

اینک با معرفی وی به سمت مهم معاونت سیاسی و اجتماعی به نظر می رسد خواسته سال گذشته نمایندگان آبادان تامین شده است.

سال آینده انتخابات دوره جدید مجلس برگزار می شود و معاونت سیاسی فرمانداری نقش مهمی در این انتخابات ایفا خواهد کرد.

در این حال آنچه عجیب به نظر می رسد تمکین عبدالحسن مقتدایی، استاندار خوزستان به خواسته نمایندگان آبادان آنهم یک سال مانده به انتخابات است. مقتدایی همواره مدعی بوده که از اشخاص و نهادهای غیر اجرایی توصیه نمی پذیرد و اجازه نمی دهد کسی از بیرون  در کارهای او دخالت نماید و حال معلوم نیست چرا از نظر خود برگشته و اجازه داده است گزینه مدنظر نمایندگان مجلس، مدیریت انتخابات آینده را برعهده بگیرد.

 

تحصیلات سیدمحمد مولوی آنطور که در سایت اداره آموزش و پرورش آبادان آمده لیسانس است و تجربه مشخصی در مدیریت سیاسی از وی دیده نشده است. همچنین گفته می شود که وی از میان سه نماینده آبادان به محمد سعید انصاری نزدیک تر است. 

منبع/فیدوس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی