آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

ساعت ۹ و نیم یکشنبه شب برابر با ۲۵ تیرماه سال ۹۱، سوم رمضان ؛ “قتل در بازار جمهوری آبادان، جلوی انظار عمومی”.این عنوان تیتری بود که مردم آبادان  را شوکه کرده بود.

از آن شب تلخ بیش از ۱۸ ماه می گذرد. قتلی که به شهادت شاهدان و ویدیوی موجود ؛ وحشیانه ترین بوده است. قتلی که علاوه بر قتل نفس یک انسان در محل کارش ؛ بواسطه ی کشاندن لحظات قتل به دل بازار و در مقابل چشمان بهت زده ی مردم آبادان ؛ برای مدت ها فضای رعب و وحشت را در شهر حاکم کرده بود.قاتل شهروند آمریکاست  اما اصالتا آبادانی است.

پرونده قتل وکیل آبادانی در انتظار حکم دیوان عالی کشور است

اصغر مهرنیا  دادستان وقت آبادان در ۲۸ آبان ۹۱ در خصوص پرونده قتل وکیل آبادانی اظهار کرد: اجرای حکم قصاص در ملأعام متهم به قتل وکیل آبادانی با اعتراض مواجه شده و در حال حاضر پرونده برای تأیید نهایی به دیوان عالی کشور ارسال شده است و به محض اینکه پرونده از دیوان عالی کشور ارجاع داده شود مراحل تشریفاتی و قانونی پرونده انجام و حکم به اجرا درمی‌آید.

دستگیری قاتلان آبادانی بعد از ۹ سال

سرهنگ چنداز فرمانده وقت انتظامی آبادان  در ۱۲ مهر ۱۳۹۱ اعلام کرد: قاتلان آبادانی بعد از گذشت ۹ سال از زمان قتل دستگیر شده و به مقامات قضایی معرفی شدند.

احمد چنداز اظهار کرد: در سال ۸۲ قتلی در آبادان به وقوع پیوست که در آن کودکی هشت ساله ربوده شد و به قتل رسید. در جریان این آدم ربایی قاتلان در ازای آزادی کودک مبلغ گزافی را از خانواده وی طلب کرده بودند.اکنون بعد از گذشت ۹ سال از زمان این آدم ربایی و قتل کودک، سه نفر در رابطه با این اتفاق دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.این سه قاتل بعد از بازسازی صحنه قتل به جرم خود اعتراف کرده و برای اجرای رویه قضایی به مقامات مربوطه معرفی تا حکم قضایی لازم برای آنان صادر شود.

لازم به ذکر است که دعوای زناشویی قاتل اصلی با همسرش موجب شده بود که  پرده از این جنایت برداشته بشود.پرونده  قتل وکیل و پرونده قتل کودک آبادانی  با وجود دستگیری عوامل جنایت همچنان بلاتکلیف هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی