آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

شفاف ؛ گویا و مستقل

آبادانی ها

آبادانی ها فقط یک واحد اطلاع رسانی و تحلیل اخبار شخصی است و سر سفره ی هیچکس نبوده و نیست.

آخرین نظرات
نویسندگان

نامه ای به آبادان ۹۲

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲ ب.ظ


امسال هم گذشت.دروغ است بگوییم به تندی باد .روزهای پر التهاب در این شهر بسیار بودند و چه به سختی عبور کردیم از روزها و شب هایی که  از سر بی تدبیری و بی مسوولیتی  برخی ؛ آبروی شهر و مردمش را در رسانه های داخلی و خارجی  تاراج  زده دیدیم .سال ۹۲ آبادان؛ سال بسیار بدی  در حوزه ی  صداقت بود.


سال ۹۲ آبادان سرشار از بداخلاقی ها بود. بداخلاقی هایی که  قطعا ناشی از پس لرزه های انتخاب حسن روحانی بعنوان رییس جمهوری بود.توزیع نابرابر قدرت  در ۸ سال گذشته و حاکمیت اندیشه ی اقلیت  در اتاق فرمان بخشهای مهم شهری نظیر حوزه ی اندیشه و هنر و ایضا سیاست موجب رشد فزاینده ی روحیه ی تمامی خواه و دیکتاتورمآبانه ای شده بود که دودش در چشمان مردم شهر رفت.

سال ۹۲ آبادان؛سال خوبی نبود چرا که شاهد انواع تمرد از  قانون و قانون گریزی  در حوزه ی فرهنگ بودیم هر چند که این رشته سر دراز داشت اما این که آبادان نقطه ی عطف و آغاز پروژه باشد و این که اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه ی شهر مورد هجمه  و انواع هتاکی ها قرار گریند  مایه سرافکندگی شد و عجبا که مدافعی هم نبود که  دفاع کند!

سال ۹۲ آبادان ؛ همانند سال های گذشته  به روزمرگی سازمان ها و نهادهای دولتی سپری شد . چهره ی شهر هیچ تغییر اساسی نکرد و در عوض گوشهای مردم را از کارهای ناکرده لبریز نمودند و صندوق صندوق نوشابه برای خود باز نمودند و خود را تحویل گرفتند و….

سال ۹۲ آبادان ؛ شهردار ابقا شد.فرماندار عوض شد و دیگر هیچ.

سال ۹۲ آبادان ؛ رییس جمهور آمد و خبر گسترش منطقه آزاد اروند را اعلام نمود و ما ماندیم و افزایش افسار گسیخته ی اجاره بهای  خانه ها و اماکن تجاری بی آن که ریالی به درآمدمان افزوده بشود.

سال ۹۲ آبادان به روزمره گی گذشت اما…….الهی ! این مردم شایسته ی بهترین ها هستند چرا که از سفره ی آبادان بیش از یک سوم جمعیت هفت ده  میلیونی کشور مستقیم و غیر مستقیم نان می خورند. خدایا از تو می خواهم که هم حال ما را دگرگون سازی و هم بی حالان را دجار استحاله نمایی و هم منقبضان را منبسط نمایی.

آمین یا رب العالمین


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی